X Używamy plików cookie i zbieramy dane m.in. w celach statystycznych i personalizacji reklam. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, więcej informacji i instrukcje znajdziesz » tutaj «.

»» ZDALNE NAUCZANIE. U nas znajdziesz i opublikujesz scenariusze ««
DARMOWE zaświadczenia w 5 minut!

Logopedia

Program zajęć logopedycznych
Justyna Ciosek. Miękoszyn
Sprawozdanie z podjętych działań logopedycznych
Jolanta Klikuszewska. Wiśniowa
Arkusz obserwowanej lekcji
Jolanta Klikuszewska. Wiśniowa
Wybrane metody terapii logopedycznej
Lidia Czerwińska. Kraków
Regulamin konkursu plastycznego "Gimnastyka języka"
Monika Ciżewska. Rybno
Ćwiczenia utrwalające wymowę wywołanych głosek. Scenariusz zajęć logopedycznych otwartych
Monika Ciżewska. Rybno
Wspomaganie rozwoju koncentracji. Scenariusz lekcji otwartej z zakresu terapii logopedycznej
Katarzyna Skrzyszowska. Opole
Głoski sz i s poprawnie mówimy i motorykę ciała doskonalimy. Scenariusz lekcji otwartej z zakresu terapii mowy dla uczniów ze zdiagnozowanym parasygmatyzmem z wykorzystaniem autorskiej innowacji logopedycznej pt. "Logopedia w ruchu"
Katarzyna Skrzyszowska. Opole
Program profilaktyki logopedycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym "Śmieszne minki dla chłopczyka i dziewczynki"
Dorota Złotoś. Tychy
Program terapii logopedycznej dla dzieci ze SPE "Gadajka + Metoda 6 Klocków"
Dorota Złotoś. Tychy
Program zajęć logopedycznych w szkole
Edyta Krzak. Żywiec
Program zajęć logopedycznych w przedszkolu
Edyta Krzak. Żywiec
Plan zajęć logopedycznych
Iwona Baworska. Mońki
Zestaw ćwiczeń z głoską sz
Marta Jonczyk. Zawiercie
Program profilaktyki logopedycznej dla dzieci młodszych w przedszkolu
Alicja Kornalewicz. Mieroszów
Dźwięki z wiejskiego podwórka
Elżbieta Konieczna. Koszalin
Jak rozwijać słuch fonematyczny u dzieci 5 letnich - warsztaty
Katarzyna Łosiewicz. Biała Podlaska
Jak rozwijać słownictwo dzieci 5 letnich - scenariusz grupowego zajęcia logopedycznego
Katarzyna Łosiewicz. Biała Podlaska
Sunę na sankach - utrwalane głosek szeregu syczącego. Konspekt zajęć logopedycznych
Karolina Gula. Szydłowiec
Propozycja programu terapii logopedycznej dla dziecka niemówiącego z Zespołem Downa i niepełnosprawnością umysłową w stopniu umiarkowanym, wiek 6 lat. Studium przypadku
Barbara Zielonka. Piotrków Trybunalski
Specyficzne zaburzenia językowe i ich diagnoza. Studium przypadku.
Renata Kaim. Mików
Plan pracy logopedy
Angelika Stolarz. Kożuchów
Przykładowa opinia logopedyczna o uczniu
Ewa Sala. Wadowice
Terapeutyczny program logopedyczny "Mówię ładnie"
Marta Stanek. Sosnowiec
Wielkanocna logopedia. Konspekt zajęć dla dzieci 4 letnich
Magdalena Kania. Bielsko-Biała
Nakarm Mikołaja. Utrwalanie różnicowania głosek opozycyjnych [s - sz].Scenariusz zajęć logopedycznych
Magdalena Kania. Bielsko-Biała
Muzyka na cztery pory roku
Ilona Bobrowicz. Ozorków
Utrwalanie głoski sz
Matylda Kafel. Tarnów
W świecie głosek syczących. Scenariusz zajęć
Matylda Kafel. Zakliczyn
Ćwiczenia wspomagające rozwój mowy dziecka przedszkolnego
Marta Stanek. Sosnowiec
Komunikacja alternatywna i wspomagająca
Małgorzata Marciniak. Chełm
Sprawozdanie z pracy logopedy
Małgorzata Marciniak. Chełm
Jak rozwijać mowę dziecka?
Aneta Biegańska. Łódź
Program profilaktyki logopedycznej w przedszkolu
Dorota Rosa, Ewa Kupietz. Katowice
Wierszyk dźwiękonaśladowczy "Gwiazdki"
Małgorzata Majewska. Poaseczno
Sprawozdanie semestralne z zajęć logopedycznych
Monika Staszczyk. Cyców
Utrwalenie głoski sz w nagłosie wyrazów. Scenariusz zajęć logopedycznych
Monika Ciżewska. Rybno
Oddychanie ma znaczenie
Katarzyna Stasiak. Murowana Goślina
Magiczne poranki z Panem Języczkiem. Wykorzystanie bajek w terapii logopedycznej - innowacja pedagogiczna
Beata Sioma. Wożuczyn-Cukrownia
Ćwiczenia utrwalające wymowę głoski [s] dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Katarzyna Lachowska. Tychy
Kiedy warto pójść do logopedy?
Anna Mazgaj. Włodawa
Święta Bożego Narodzenia - terapia dziecka z afazją motoryczną w wieku 7-8 lat
Katarzyna Lachowska. Tychy
Polski to piękny język - zabawy i ćwiczenia logopedyczne. Program autorski
Monika Szymanek. Sosnowiec
Dziecko z wyraźną wadą wymowy w szkole podstawowej i rodzic, który tej wady nie słyszy. Karolek
Agnieszka Król. Ciążeń
Konkurs logopedyczny - regulamin
Monika Ciżewska. Rybno
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka - terapia logopedyczna
Monika Ciżewska. Rybno
Kształcenie słuchu muzycznego w terapii logopedycznej
Ewa Syjud-Onacka. Wrocław
Ankieta dla rodziców dziecka po realizacji programu logopedycznego w szkole
Ewa Przyborska. Koszalin
Kwestionariusz wywiadu z dzieckiem po realizacji programu logopedycznego
Ewa Przyborska. Koszalin
Alternatywne i wspomagające metody komunikacji
Agnieszka Orłowska. Pełkinie
Karta badania mowy
Dalia Śmiech. Janowice Wielkie
Program terapii logopedycznej ucznia niemówiącego
Anna Zajko. Białystok
Program terapii logopedycznej ucznia z autyzmem
Anna Zajko. Białystok
Konspekt zajęć logopedycznych - różnicowanie p-b
Julita Gowor. Trzcianka
Wpływ upośledzenia umysłowego na rozwój mowy
Agnieszka Fac. Przemyśl
Wpływ lateralizacji na odbiór, przetwarzanie i przechowywanie informacji językowych
Agnieszka Fac. Przemyśl
Lateralizacja funkcji mózgowych
Agnieszka Fac. Przemyśl
Opinia logopedyczna
Anna Zajko. Białystok
Opinia logopedyczna dziecka z autyzmem
Anna Zajko. Białystok
Na wsi - scenariusz zajęć logopedycznych
Natalia Wątorek. Książnice
Sygmatyzm i terapia na przykładzie dziecka w wieku przedszkolnym. Praca autorska
Ewelina Przybyłowicz. Przemyśl
Indywidualne zajęcia logopedyczne
Justyna Kowalik. Zawiercie
Utrwalenie dentalnej głoski [s] w wyrazach oraz zdaniach, jednouderzeniowej [r] w grupach spółgłoskowych. Scenariusz zajęć logopedycznych
Aleksandra Małecka. Wojska
Mowa i okresy jej rozwoju
Katarzyna Drobiazg. Sandomierz
Terapia dziecka z dyslalią wieloraką na podstawie indywidualnego przypadku
Katarzyna Drobiazg. Sandomierz
Charakterystyka wybranych zaburzeń mowy
Katarzyna Drobiazg. Sandomierz
Etapy rozwoju mowy dziecka
Anna Chojnacka. Teresin
Mutyzm wybiórczy - definicja problemu i diagnoza różnicowa
Katarzyna Pożoga. Łódź
Program pracy z dzieckiem z wadą słuchu
Sylwia Piwowar. Rymanów
Usprawnianie funkcji oddechowych i ruchowych z wykorzystaniem elementów jogi logopedycznej - profilaktyka logopedyczna, klasa I-III
Kinga Szymańska. Olsztyn
Studium przypadku dziecka niepłynnie mówiącego
Agnieszka Górczyńska-Bojar. Kielce
Zestaw ćwiczeń oddechowych
Agnieszka Górczyńska-Bojar. Kielce
Utrwalenie głoski [cz] w wyrazie
Ewa Przyborska. Koszalin
Zabawy językowe, które kształtują piękną wymowę - innowacja metodyczna
Monika Gutman. Pucice
Utrwalanie wymowy głoski szumiącej cz. Konspekt zajęć logopedycznych
Emilia Bęben. Książ Śląski
Mowa dzieci z autyzmem
Monika Lubina. Chorzów
Program terapii logopedycznej
Maciej Kwiatek. Rudniki
Sprawozdanie z opieki logopedycznej
Maciej Kwiatek. Rudniki
Ewaluacja zajęć logopedycznych
Maciej Kwiatek. Rudniki
Utrwalanie prawidłowej wymowy głoski "sz" w nagłosie w zdaniach. Scenariusz zajęć logopedycznych
Maciej Kwiatek. Rudniki
Zajęcia logopedyczne dla 3 latka z opóźnioną fazą mowy
Marta Durajczyk. Bielsko-Biała
Sprawozdanie z pracy z uczniem - Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka
Weronika Kohmann. Nowy Sącz
Jesienne zabawy logopedyczne dla 4 latków - scenariusz
Katarzyna Łosiewicz. Biała Podlaska
Złość piękności szkodzi?
Magdalena Nogieć-Stach. Bębło
Logorytmiczne zabawy - słuch, ruch, mowa. Długo czy krótko?
Magdalena Nogieć-Stach. Bębło
Bajeczka logopedyczna - głoska "r" - Marzenie raczka Rysia
Justyna Szlezinger. Opole
Ćwiczenia wywołania głoski sz. Wymowa w sylabach i logotomach. Konspekt zajęć logopedycznych
Justyna Zięcina-Olech. Warszawa
Wąż - szumi czy syczy? Scenariusz zajęć logopedycznych rozwijających sprawność językową dzieci sześcioletnich uwzględniający cele i zasady oceniania kształtującego
Małgorzata Dyrda. Kraków
Afazja dziecięca - terminologia
Katarzyna Dąbrowska. Wrocław
Ćwiczenia słuchu fonemowego i rozwijanie słownictwa. Scenariusz grupowych zajęć logopedycznych dla uczniów klas 1-3
Klaudia Przebinda. Andrychów
Zaba czy Żaba? Oto jest pytanie. Różnicowanie głosek [z] i [ż] w sylabach, wyrazach i zdaniach.
Ewa Przyborska. Koszalin
"Szumi morze" - Wywołanie głoski [sz] w izolacji
Ewa Przyborska. Koszalin
Potrafię powiedzieć kaczka - utrwalenie głoski [cz] w wyrazie
Ewa Przyborska. Koszalin
Słyszę s, czuję z - utrwalenie głosek [s] i [z] w zdaniu
Ewa Przyborska. Koszalin
Rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym - ulotka dla rodziców
Monika Kalinowska. Lipno
Terapia opóźnionego rozwoju mowy - poradnik dla rodzica
Monika Jakubowska. Toruń
Messe - Handels- und Kommunikationsplatz - konspekt lekcji j.niemieckiego
Anna Hycnar-Malicka. Nowy Sącz
Taupatie - choroby centralnego układu nerwowego
Magdalena Jarosz. Jaworzno
Anatomiczne podstawy mowy
Magdalena Jarosz. Jaworzno
Program terapii logopedycznej
Magdalena Jarosz. Jaworzno
Konspekt zajęć logopedycznych
Magdalena Jarosz. Jaworzno
Zaburzenia mowy w okresie dziecięcym
Magdalena Jarosz. Jaworzno
Dysleksja - przyczyny, objawy, diagnoza
Magdalena Jarosz. Jaworzno
Rola mózgu w procesach mowy
Magdalena Jarosz. Jaworzno
W wielości jedność...
Agnieszka Sadowska. Bielsko - Biała
Przedszkolaki, mądre smyki, ćwiczą swoje języki
Renata Stachowicz. Mielec
Konspekt zajęć logopedycznych z głoską R
Klaudia Ćwikła. Kraków
Zaburzenia mowy u dzieci w wieku przedszkolnym
Patrycja Haron. Wrocław
Mówimy, słuchamy, śpiewamy - zabawy wspomagające mowę oraz pracę narządów artykulacyjnych. 5,6-latki
Agnieszka Sadowska. Bielsko-Biała
Wibrujący języczek. Innowacja pedagogiczna
Maciej Kwiatek. Grodzisk Wielkopolski
Mówię powoli - jestem lepiej rozumiany przez rozmówcę. Konspekt zajęć logopedycznych
Ewa Ogonowska. Mińsk Mazowiecki
Rozmawiajmy o uczuciach i emocjach. Konspekt zajęć logopedycznych
Ewa Ogonowska. Mińsk Mazowiecki
Zabawy stymulujące utrwalanie prawidłowej wymowy głoski "sz"
Ewa Ogonowska. Mińsk Mazowiecki
Warsztaty logopedyczne z Puciem
Monika Bębniarz. Krzętów
Plan terapii logopedycznej
Beata Szewczyk. Koluszki
Harce z fonemami. Innowacja pedagogiczna
Katarzyna Nurzyńska. Międzyrzec Podlaski
Usprawnianie motoryki artykulacyjnej poprzez zabawy deszczowe z rytmem. Scenariusz zajęć logopedycznych
Katarzyna Nurzyńska. Międzyrzec Podlaski
Autorskie wierszyki do utrwalania głosek szeregu szumiącego
Emilia Marciniak. Krośniewice
Różnicowanie głosek s i sz. Utrwalenie sz w zdaniach
Emilia Marciniak. Krośniewice
W zimowej krainie
Sonia Woźna. Warszawa
Opis przypadku i scenariusz zajęcia dla 6-letniego dziecka obustronnie zaaparatowanego - ćwiczenia lokalizacji źródła dźwięku
Anna Staniucha. Gdańsk
Ćwiczenia języka, warg i ćwiczenia oddechowe - poradnik dla rodziców
Marta Kwilman. Strzegowo
Ćwiczenia usprawniające pracę żuchwy i podniebienia miękkiego
Marta Kwilman. Strzegowo
Program profilaktyki logopedycznej
Ewa Usza. Piotrków Trybunalski
Zabawy z samogłoskami. Konspekt profilaktycznych zajęć logopedycznych dla 3, 4-latków
Emilia Marciniak. Krośniewice
Bajka artykulacyjna "Krasnalek Opałek"
Katarzyna Dąbrowska. Wrocław
Ż jak żaba, czyli utrwalenie prawidłowej wymowy głoski ż, rz w wyrazach
Alicja Surowiec-Komarnicka. Bronów
Kiedy jestem z dzieckiem w domu - wskazówki logopedy - głoska r
Ewa Jaszczura. Ostrowsko
Kiedy jestem z dzieckiem w domu - wskazówki logopedy
Ewa Jaszczura. Ostrowsko
Wesołe zabawy logopedyczne
Ewa Kalinowska. Toruń
Sprawozdanie z zajęć logopedycznych
Magdalena Mielcarek-Olejnik. Świeca
Zwierzęta z wiejskiego podwórka
Małgorzata Buchta. Rybnik
Analiza przypadku. Propozycje ćwiczeń SI do wykorzystania na logopedii
Dorota Złotoś. Tychy
Wymowa głoski [sz] w nagłosie
Iwona Czerwińska Duma. Gdańsk
Stymulacja pracy języka do wymowy głoski R
Iwona Czerwińska Duma. Gdańsk
Doskonalenie prawidłowej wymowy głosek [c], [cz] w mowie
Marzena Kołodziej. Krzeczów
W krainie głoski "sz"
Sonia Woźna- logopeda. Warszawa
Diagnoza logopedyczna
Anna Różycka. Płock
Jak motywować dziecko do ćwiczeń logopedycznych?
Wioletta Ciołek. Turka
Kolorowe figury - utrwalanie głoski r w wyrazach - 3 pozycje wyrazowe
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Co każdy rodzic powinien wiedzieć na temat rozwoju mowy dziecka
Magdalena Bocheńska. Ostrzeszów
Konspekt zajęć logopedycznych z wykorzystaniem komunikacji alternatywnej Makaton: Dzień Babci
Klaudia Byczkowska. Niemieńsko
Konspekt diagnozy i terapii logopedycznej wybranego zaburzenia mowy
Anna Jezierska. Wodzisław Śląski
Program grupowej terapii logopedycznej
Julia Laskowska. Besiekierz Rudny
Światowy Dzień Uśmiechu
Anna Parol-Przybysz. Warszawa
Rymowanki dla najmłodszych
Dominika Kowalczyk. Kisielice
Bajeczki logopedyczne
Dominika Kowalczyk. Kisielice
Przesiewowe badanie mowy. Wstępna diagnoza logopedyczna
Kinga Banaś. Piekary Śląskie
Ćwiczenia utrwalające [v] w zdaniach i [Ž] w wyrażeniach dwuwyrazowych
Marzena Kołodziej. Krzeczów
Pluszowy Miś przedstawia …. Świat dziejów naszej ojczyzny
Ewa Trzeszan. Gdynia
Miodek mam powiem wam. Jak powstaje miód? Święto Pluszowego Misia
Ewa Trzeszan. Gdynia
A ja mam psa
Ewa Trzeszan. Gdynia
Urodziny Kubusia Puchatka. Puchatek i kropki z Zaczarowanego lasu. Zajęcia otwarte dla rodziców, dzieci i nauczycieli
Ewa Trzeszan. Gdynia
Skąd mam chlebek?
Ewa Trzeszan. Gdynia
Programowanie także w logopedii - wstęp do projektu
Ewa Trzeszan. Gdynia
Ćwiczenia z samogłoskami w terapii niepłynności mowy- scenariusz zajęć
Agnieszka Kocyłak. Kielce
Scenariusz grupowych zajęć logopedycznych dla dzieci pięcioletnich
Agnieszka Kocyłak. Kielce
Utrwalanie prawidłowej artykulacji głoski S w śródgłosie wyrazów
Kinga Dróżdż. Inowrocław
Kreatywna logopedia. Mam pomysł - przedsięwzięcie logopedyczne na 4 pory roku
Ewa Trzeszan. Gdynia
Słowem łatwiej poznać świat, co będę robił mając więcej lat. Projekt logopedyczny
Ewa Trzeszan. Gdynia
Projekt edukacyjny - Mowa w wychowaniu dziecka
Ewa Trzeszan. Gdynia
Organizacja pracy logopedy w przedszkolu. Porady dla młodych logopedów
Ewa Trzeszan. Gdynia
Utrwalenie prawidłowej artykulacji głosek "sz" i "s" w oparciu o zabawy. Scenariusz zajęć logopedycznych
Agnieszka Lisowicz. Jaworzno
Psychodydaktyczne konsekwencje zaburzeń mowy i słuchu
Dorota Setla. Świerklany
Przyczyny i objawy wad i zaburzeń mowy - zakłócenia procesu rozwoju mowy
Dorota Setla. Świerklany
Zakupy w supermarkecie - głoski szumiące. Scenariusz indywidualnych zajęć logopedycznych
Agnieszka Kocyłak. Kielce
Zaburzenia mowy dziecka w wyniku nieprawidłowego rozwoju narządów mowy i nieprawidłowych wzorów mowy w rodzinie
Marta Zarębska. Bielsko-Biała
Onomatopeje w rozwoju mowy dziecka
Agnieszka Winkler. Warszawa
Arkusz logopedycznego badania przesiewowego
Agnieszka Winkler. Warszawa
Domowe porządki - logopedyczne zajęcia grupowe
Agnieszka Winkler. Warszawa
Program profilaktyki logopedycznej "Ja też potrafię ładnie mówić!"
Marta Hajduk. Przeciszów
Mutyzm wybiórczy - analiza teoretyczna i studium przypadku
Klaudia Rolbiecka. Kościerzyna
Witaj wiosno! Konspekt zajęć logopedycznych
Katarzyna Taciuch-Zając. Warszawa
Ćwiczenia na zajęcia logopedyczne dla dzieci z niepełnosprawnością w stopniu lekkim
Dorota Stypułkowska. Warszawa
Konkurs logopedyczny dla przedszkolaków
Małgorzata Waszak. Szczecin
Słowolandia - kraina pięknej mowy. Scenariusz zajęć logopedycznych
Marzena Żakowska. Błonie
Zabawy wspierające rozwój mowy dziecka
Dagmara Nowakowska. Grójec
Różnicowanie głosek c - cz
Iwona Łuszcz. Szczucin
Różnicowanie głosek dz - dż
Iwona Łuszcz. Szczucin
K jak Katarzyna - scenariusz zajęć logopedycznych dla dzieci w wieku 5 lat
Marta Węglińska. Tomaszów Lubelski
Sprawozdanie z pracy logopedy za pierwszy semestr
Beata Rdzanek. Starachowice
Prawidłowa wymowa a nauka czytania i pisania
Małgorzta Marchlik, Katarzyna Szostek. Olsztyn
Polskie łamańce językowe, czyli obchody Europejskiego Dnia Logopedy
Emilia Adamska, Ewa Borowska. Bialystok
Projekt programu terapii logopedycznej
Anna Laszuk-Chludzińska. Komorów
Ptaki w lesie
Agnieszka Leszkiewicz. Złocieniec
Propozycja terapii logopedycznej dziecka 6-letniego z pararotacyzmem
Jolanta Przywitowska. Rumoka
Ćwiczenia logopedyczne
Urszula Górnik. Wsola
Program terapii logopedycznej w szkole
Natalia Poraj. Świecie
Zasady pracy dzieckiem z wadą wymowy, wadą słuchu, niepłynnością mowy
Natalia Poraj. Świecie
Plan pracy logopedy
Natalia Poraj. Świecie
W podróży. Utrwalenie głosek syczących. Scenariusz zajęć logopedycznych
Natalia Poraj. Świecie
Plan pracy logopedy szkolnego
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Święta tuż, tuż - usprawnianie aparatu artykulacyjnego z wykorzystaniem opowiadania A. Galicy "Bajeczka wielkanocna"
Ewa Patyńska. Kielce
Mleczne smakołyki. Scenariusz zajęć logopedycznych dla dzieci 5-letnich
Agnieszka Lewandowska. Łowicz
Scenariusz zajęć logopedycznych: Sprytny język ćwiczy "r"
Małgorzata Kowalska. Żytno
Program indywidualnej terapii logopedycznej
Edyta Majchrzak. Wejherowo
Znaczenie prawidłowych wzorców mowy i ich wpływ na rozwój języka dziecka
Anna Ślusarczyk. Jaworzno
Jak powstaje głoska s? - scenariusz zajęć logopedycznych dla dzieci młodszych
Bogumiła Kaczmarek. Gniezno
Co to jest mutyzm wybiórczy? Zalecenia dla nauczyciela dziecka z mutyzmem wybiórczym
Marta Grobelna. Osieczna
Program terapii jąkania wczesnodziecięcego
Izabela Wesołowska. Opole Lubelskie
Sprawdzony sposób na wykorzystanie koordynacji wzrokowo-ruchowej w pracy nad prawidłową wymową głosek sz, cz, ż, s, c, z
Agnieszka Wojciechowska. Łyszkowice
W zwierzątkowie - scenariusz zajęć logopedycznych
Renata Stachowicz. Mielec
Diagnoza i terapia dysleksji
Monika Gnida. Zabrze
Diagnoza i terapia zaburzeń mowy
Monika Gnida. Zabrze
Pojęcie i objawy ryzyka dysleksji - referat
Monika Gnida. Zabrze
Podstawowe definicje zaburzeń mowy i ich przyczyny - referat
Monika Gnida. Zabrze
Gimnastyka buzi i języka - historyjka logopedyczna "Wycieczka do parku"
Aleksandra Dziubasik. Radom
Zimowa gimnastyka buzi i języka
Agnieszka Konopka. Myszków
Jak motywować dzieci do systematycznych ćwiczeń w domu? Scenariusz spotkania logopedy szkolnego z rodzicami
Alicja Rehmus. Drzycim
Szumi, syczy, szeleści - zabawy wspomagające prawidłowy rozwój mowy. Scenariusz warsztatów logopedycznych
Katarzyna Łosiewicz. Biała Podlaska
Spotkanie z wężem Syczkiem - korygowanie artykulacji głoski s. Konspekt terapii logopedycznej
Beata Lubowiecka. Chełm Śląski
Ćwiczenia wprowadzające do wywołania głoski L. Konspekt zajęć logopedycznych
Krystyna Jop. Gołkowice Górne
Program i scenariusz zajęć logopedycznych
Monika Szyska. Kielce
Wędrówka wieloryba Wojtka. Utrwalanie głoski "w" w wyrazach
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Sierotka Marysia i jej gęsi. Utrwalanie głoski ś w wyrazach - trzy pozycje wyrazowe
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Dzień pyszny jest jak czekoladka i życie ma cudowny smak. Scenariusz zajęć otwartych
Ewa Trzeszan. Gdynia
Przedszkolak i gry planszowe
Ewa Trzeszan. Gdynia
Zabawy matematyczne Pana Cyferki. Kolorowy Świat z klockami Cuisenaire’a oraz z klockami LOGO
Ewa Trzeszan. Gdynia
Pan Cyferka zaprasza. Logopedyczna Akademia Sportu. Zabawy matematyczne dla 5-6-latków
Ewa Trzeszan. Gdynia
Pan Cyferka zaprasza Frania i Marysię do zabawy. Zajęcia logopedyczno-matematyczno-relaksacyjne dla dzieci, rodziców, nauczycieli, logopedów i terapeutów
Ewa Trzeszan. Gdynia
Sześciolatek mówi poprawnie
Magdalena Grajnert-Łukawska. Kutno
Różnice w pracy z pacjentem dorosłym a dzieckiem
Magdalena Grajnert-Łukawska. Kutno
Sprytne wiewiórki - utrwalanie głoski r w wyrazie
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Terapia logopedyczna - konspekty zajęć
Luiza Rapiej. Kuźnica
Konspekty profilaktycznych zajęć logopedycznych dla uczniów klas I-III
Luiza Rapiej. Kuźnica
Doskonalenie umiejętności wyrazistego mówienia poprzez usprawnianie narządów artykulacyjnych. Konspekt zajęć logopedycznych dla dzieci 5, 6 letnich
Angelika Zielińska. Bielsko - Biała
Bibliografia logopedyczna ogólna i szczegółowa: giełkot i seplenienie
Jacek Parkitny. Tarnowskie Góry
"Dźwięki przyrody" - wierszyk logopedyczny
Joanna Tomporek-Przycka. Łódź
Utrwalanie prawidłowej wymowy głoski s we wszystkich pozycjach wyrazowych. Scenariusz zajęć logopedycznych
Dorota Radecka. Warszawa
Ćwiczenia artykulacyjne do wywołania głoski [r]. Scenariusz zajęć logopedycznych
Marta Brożyna. Lubrza
Ćwiczenia słuchowe
Urszula Górnik. Wsola
Olimpiada logopedyczna
Anna Cygler. Szczecin
Roczny program zajęć logopedycznych
Marlena Stefaniuk. Łomazy
Wirujące kwiatki - wydłużanie fazy wydechowej, utrwalanie prawidłowej artykulacji korygowanych głosek. Konspekt grupowych zajęć logopedycznych
Marlena Stefaniuk. Łomazy
Ćwiczenia przygotowawcze do wywołania prawidłowej artykulacji głosek przedniojęzykowo-dziąsłowych. Konspekt grupowych zajęć logopedycznych
Marlena Stefaniuk. Łomazy
Wskazówki do pracy logopedycznej dla rodziców - głoska L
Magda Dworakowska. Szczecin
Wskazówki do pracy logopedycznej dla rodziców - głoska s
Magda Dworakowska. Szczecin
Wskazówki do pracy logopedycznej dla rodziców - głoska sz
Magda Dworakowska. Szczecin
Przyszła do nas zima. Scenariusz zajęć z emisji głosu z dziećmi sześcioletnimi
Beata Kozłowska. Bolesławiec
Konspekt zajęć logopedycznych dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym: "W świecie zawodów"
Ewa Borkowska-Sowa. Zamość
Jesienne zabawy. Scenariusz zajęć z profilaktyki logopedycznej w grupie 3-latków
Aneta Kulesza. Przasnysz
Program pilotażowy "Muzyką i wierszem malowana mowa"
Aleksandra Jędryczka. Sosnowiec
Zajęcia logopedyczne - terapia rerania
Maria Kowalczyk. Gdańsk
W świecie dinozaurów - utrwalenie głosek szeregu szumiącego. Konspekt zajęć logopedycznych
Aneta Kulesza. Przasnysz
Działania profilaktyki logopedycznej
Anna Glamowska. Bukowiec
Indywidualny program terapii logopedycznej dla dziecka z afazją ruchową
Ewa Wawer. Wysoka
Kłopoty Kłapouchego. Utrwalanie prawidłowej wymowy głoski k w wyrazach, wyrażeniach i zdaniach
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Logorytmika - scenariusz zajęć
Agnieszka Latowska. Wrocław
Bocian Maciej - utrwalanie głoski ć w wyrazach, trzy pozycje wyrazowe
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Zosia Samosia - utrwalanie głoski ś w wyrazach, wyrażeniach i zdaniach
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Ćwiczenia logopedyczne dla dziecka z afazją - wskazówki dla rodzica
Marzena Wieczorek. Kielce
Zaburzenia komunikacji u dziecka z lekką niepełnosprawnością intelektualną
Marzena Wieczorek. Kielce
Plan pracy logopedy
Urszula Wolińska-Roman. Kotuń
Zajęcia logopedyczne: Rodzina pana Języczka
Anna Musiał. Busko-Zdrój
Zajęcia logopedyczne: Urodziny pluszowego misia
Anna Musiał. Busko-Zdrój
Zajęcia logopedyczne: Jak bezpiecznie poruszać się po ulicy
Anna Musiał. Busko-Zdrój
Rabatki ogrodniczki Renatki - utrwalanie głoski r w wyrazie i związkach dwuwyrazowych
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Kuchnia kucharki Karoliny - utrwalanie prawidłowej wymowy głoski k w wyrazach (trzy pozycje wyrazowe)
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Program profilaktyki logopedycznej - Tańczy język, tańczę ja... czyli logorytmika w przedszkolu
Joanna Świącik. Częstochowa
Śmieszny miś Krzyś - utrwalanie głoski ś w wyrazach (trzy pozycje wyrazowe)
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
ABC rozwoju mowy dziecka
Iwona Ceglarska. Krzanowice
"Piracki skarb Roberta" -utrwalanie głoski r w wyrazie i związkach dwuwyrazowych
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Wycieczka do ZOO - utrwalanie prawidłowej wymowy głosek k, g w wyrazach ( trzy pozycje wyrazowe)
Izabela Firlej-Wielgucka. Rokitki
Kamishibai w pracy logopedy
Agnieszka Dyszy. Będzin
Gadusiowe czytanie - gimnastyka dla języka!
Lidia Badura. Katowice
Spotkania z Klikiem - scenariusz zajęć
Ewa Trzeszan. Gdynia
Szkoła dla Rodziców - wiadomości dla rodziców dotyczące rozwoju dziecka i nie tylko
Ewa Trzeszan. Gdynia
Logopedyczny program adaptacyjny dla dzieci
Ewa Trzeszan. Gdynia
Logopedyczny program wspomagający rozwój dziecka w wieku przedszkolnym
Ewa Trzeszan. Gdynia
Trening słuchowy - aktywizacja mowy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
Ewa Trzeszan. Gdynia
Indywidualny program wczesnego wspomagania rozwoju
Ewa Trzeszan. Gdynia
Przygoda w lesie - scenariusz zajęć logopedycznych
Iwona Szandurska-Bodzioch. Pyskowice
Plan terapii logopedycznej dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną
Magdalena Białecka. Łomża
Organizacja terapii logopedycznej w szkole ogólnodostępnej
Magdalena Białecka. Łomża
C czy cz? - rozwijanie umiejętności różnicowania głosek /c/ i /cz/ w sylabach i wyrazach
Magdalena Białecka. Łomża
Komunikacja alternatywna
Katarzyna Orzechowska. Kielce
Cztery pory roku - scenariusz zajęć
Marzena Taras. Warszawa
Utrwalenie samogłosek prymarnych, ćwiczenia ogólnorozwojowe - konspekt indywidualnych zajęć logopedycznych w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Barbara Malaga. Podegrodzie
Usprawnianie głoski "r" w zabawach i ćwiczeniach na materiale słownym. Scenariusz grupowych zajęć logopedycznych
Anna Gątkowska. Wola Krzysztoporska
Rozwój mowy dźwiękowej
Anna Kucharska. Warszawa
Poradnik dla początkujących logopedów cz.2. Badanie warunków anatomiczno - czynnościowych
Małgorzata Pysiewicz. Szczecin
Ulubione zwierzątka - konspekt zajęć logopedycznych
Barbara Gliniecka. Czersk
Plan terapii logopedycznej
Kinga Golewska. Otwock
Scenariusz grupowych zajęć logopedycznych
Agnieszka Cichocka. Skawina
Zajęcia logopedyczne metodą symultaniczno-sekwencyjną
Agnieszka Cichocka. Skawina
Utrwalanie głoski sz. Konspekt indywidualnych zajęć logopedycznych
Katarzyna Błońska. Rzeszów
Mamo, tato poćwicz ze mną, czyli jak rozwijać mowę małego dziecka. Scenariusz zajęć logopedycznych
Monika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Utrwalamy poprawną wymowę głoski ,,sz'' - scenariusz zajęć logopedycznych
Monika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Święto Pluszowego Misia - scenariusz obchodów Święta Pluszowego Misia
Ewa Trzeszan. Gdynia
Zestaw ćwiczeń artykulacyjnych dla dzieci biorących udział w konkursach recytatorskich
Ewa Trzeszan. Gdynia
Integracja sensomotoryczna - zabawy. Scenariusz zajęć
Ewa Trzeszan. Gdynia
Głoski szumiące w zabawach językowych
Ewa Trzeszan. Gdynia
Multimedialny świat J. Tuwima - zajęcia terapeutyczne z elementami logopedii oraz Kinezjologii Edukacyjnej
EwaTrzeszan. Gdynia
Urodziny misia - Przygody Języczka w Stumilowym Lesie. Scenariusz zajęć
Ewa Trzeszan. Gdynia
Wierszyki logopedyczne
Bożena Choróbska-Wróbel. Radomsko
Logorytmika - co, to takiego? Zabawy i ćwiczenia logorytmiczne
Barbara Sieracka. Bielsko-Biała
Smoczek w roli głównej - zalety i wady jego stosowania
Magdalena Grajnert-Łukawska. Kutno
Materiał językowy do utrwalania wymowy głosek syczących
Marzena Taras. Warszawa
Scenariusz zajęć wspomagających rozwój umiejętności językowo- słuchowo-ruchowych dziecka w wieku przedszkolnym
EWA Trzeszan. Gdynia
Scenariusz zajęć otwartych Zima z książką - Jak Pani Zima Bałwanka w lesie zostawiła. Forma teatralna: Teatr Cieni
Ewa Trzeszan. Gdynia
Przeprowadzki pana Ambrożego. Utrwalanie głoski ż
Karolina Wesołowska. Iława
Poradnik dla początkujących logopedów cz.1 - wywiad z rodzicem, informacje podstawowe
Małgorzata Pysiewicz. Szczecin
Czekoladki Cecylki - utrwalanie prawidłowej wymowy głosek: c, cz w wyrazach (trzy pozycje wyrazowe). Scenariusz zajęć
Izabela Firlej - Wielgucka. Rokitki
Scenariusz warsztatów z rodzicami
Karolina Wesołowska. Iława
Percepcja słuchowa
Angelika Jelonek. Jaworzno
"Szuflada skarbów" - utrwalanie prawidłowej wymowy głosek: s, sz w wyrazach (trzy pozycje wyrazowe)
Izabela Firlej - Wielgucka. Rokitki
"Lampa Alladyna" - utrwalanie głoski l w wyrazie i związkach dwuwyrazowych
Izabela Firlej - Wielgucka. Rokitki
Zabawy rozwijające prawidłowy rozwój mowy
Dominika Gospodarczyk. Skarżysko-Kamienna
Utrwalanie wymowy głoski f z foką Florentyną
Dominika Gospodarczyk. Skarżysko-Kamienna
Gimnastyka Narządów Mowy
Renata Stachowicz. Mielec
Indywidualny Program Logopedyczny
Renata Stachowicz. Mielec
Zajęcie koleżeńskie - scenariusz zajęć
Renata Stachowicz. Mielec
"S jak wąż" scenariusz zajęć
Renata Stachowicz. Mielec
"Ptaszki zimą" scenariusz zajęć
Renata Stachowicz. Mielec
Powolny jak ślimak. Scenariusz zajęć logopedycznych
Renata Stachowicz. Mielec
Wpływ głośnego czytania na rozwój mowy dziecka
Magdalena Grajnert-Łukawska. Kutno
Już wkrótce święta' - scenariusz zajęć logopedycznych
Monika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Plan pracy logopedycznej dla dziecka z Opóźnionym Rozwojem Mowy
Anna Wiśniewska-Miklaszewska. Inowrocław
Scenariusz zajęć warsztatowych: "Boże Narodzenie - Święta niezwykłych wzruszeń"
Monika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Zabawy logorytmiczne
Sylwia Gamus. Łódź
Zabawy słowami zawierającymi głoski s i sz. Konspekt zajęć logopedycznych
Sylwia Gamus. Łódź
Różnicowanie głosek opozycyjnych ,,s-sz"
Monika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Gimnastyka buzi i języka, zabawy oddechowo - słuchowe na wesoło. Scenariusz zajęć logopedycznych
Monika Łuczak-Ciesielska. Kutno
Ankieta dla rodziców
Joanna Hochołowska. Dębica
Dlaczego nasze dziecko powinno skorzystać z zajęć logopedycznych? - pedagogizacja rodziców
Joanna Hochołowska. Dębica
Scenariusze zajęć logopedycznych - szereg ciszący
Anna Siwka. Smolno
Słów kilka o rozwoju mowy dziecka sześcioletniego oraz o rozwoju motoryki narządów artykulacyjnych
Beata Jacyniuk. Grodzisk Mazowiecki
Program terapii logopedycznej dla pacjenta ze stwardnieniem rozsianym i zaburzeniami mowy o charakterze dyzartrycznym
Beata Jacyniuk. Grodzisk Mazowiecki
Kłopotliwe "R" - wskazówki dla rodziców
Mirosława Olejnik-Skwira. Opole
Materiał wyrazowy do doskonalenia wymowy połączenia spółgłoskowego TR. Scenariusz zajęć
Mirosława Olejnik-Skwira. Opole
Materiał wyrazowy do doskonalenia wymowy połączenia spółgłoskowego DR. Scenariusz zajęć
Mirosława Olejnik-Skwira. Opole
Wywołanie głoski "sz" - "Miś na spacerku". Scenariusz zajęć logopedycznych
Justyna Todor-Pałka. Sławków
"Co w trawie piszczy?" Scenariusz zajęć przeprowadzonych w ramach WDN
Weronika Jarmakowska, Anna Pacyniak-Gieranowska. Pabianice
Rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym - scenariusz zajęć warsztatowych dla rodziców i dzieci
Anita Rolińska-Bijak. Toruń
Różnicowanie głosek [z] i [ż] w wyrazach, wyrażeniach i zdaniach. Rozwijanie słuchu fonematycznego. Wzbogacanie słownictwa. Konspekt zajęć
Małgorzata Kowalczyk. Sieradz
Różnicowanie głosek [s] i [sz] w wyrazach, wyrażeniach i zdaniach. Konspekt zajęć
Małgorzata Kowalczyk. Sieradz
Scenariusz zajęć logopedycznych "Wiosenna przygoda"
Magdalena Żybura. Rzeszów
Nauczyciel opiekunem rozwoju mowy
Urszula Witaszczyk. Radomsko
Zwierzęta mieszkające na wsi - scenariusz zajęć logopedycznych
Urszula Witaszczyk. Radomsko
Scenariusz zajęć logopedycznych z zakresu ćwiczeń oddechowych, oddechowo-fonacyjnych
Urszula Witaszczyk. Radomsko
Scenariusz zajęć logopedycznych z zakresu ćwiczeń aparatu artykulacyjnego
Urszula Witaszczyk. Radomsko
Stymulacja mowy małego dziecka
Wanda Karwowska. Olsztyn
Budyń czy marchewka
Małgorzata Raniszewska. Toruń
Utrwalanie głoski "r" w wyrazach, wyrażeniach i zdaniach. Konspekt zajęć logopedycznych
Anna Skórkiewicz. Dzierzgoń
Zabawy dźwiękonaśladowcze - uwrażliwianie małego dziecka na język poezji
Ewa Kołodzińska. Gliwice
Sygmatyzm jako jedno z zaburzeń artykulacji
Weronika Trzcińska. Gniezno
Wywiad neurologopedyczny
Joanna Karczyńska. Konin
Korygowanie wymowy głosek szumiących. Konspekt zajęć logopedycznych
Anna Skórkiewicz. Dzierzgoń
Program logopedyczny
Kinga Strzelec. Bydgoszcz
Program logopedyczny
Kinga Strzelec. Bydgoszcz
Czym jest słuch fonemowy?
Klaudia Borchardt. Koszalin
Kotek Kruczek - scenariusz zajęć logopedycznych przeznaczony do realizacji wśród dzieci 5 i 6 letnich
Renata Stachowicz. Mielec
Głoska A - scenariusz zajęć logopedycznych przeznaczonych do realizacji wśród
Renata Stachowicz. Mielec
Terapia dziecka z dysfagią
Joanna Karczyńska. Konin
Głosy z wiejskiego podwórka. Konspekt grupowych zajęć logopedycznych dla dzieci trzyletnich
Edyta Cimek. Gdynia
"Języczek plastyczek"- program profilaktyki logopedycznej
Małgorzata Gudzbeler. Szczytno
Scenariusz zajęć otwartych "Z logopedią na wesoło"
Sylwia Siwiak. Trzcianka
"Paputanie klutków" - zabawy i ćwiczenia logopedyczne z wykorzystaniem różnych produktów spożywczych
Małgorzata Gudzbeler. Szczytno
Zabawy oddechowe na wesoło - program profilaktyczny
Małgorzata Gudzbeler. Szczytno
Scenariusz zajęć logopedycznych
Małgorzata Gudzbeler. Szczytno
Utrwalanie głoski „sz” - konspekt zajęć logopedycznych
Sandra Mielniczek. Bartoszyce
Diagnoza logopedyczna - test artykulacyjny
Sandra Mielniczek. Bartoszyce
Program zajęć logopedycznych
Sandra Mielniczek. Bartoszyce
Kolorowe ptaszki - scenariusz zajęć
Magdalena Bałdyga. Grzegorzew
Jakiego stanu mowy można się spodziewać u dzieci w wieku przedszkolnym?
Anna Tarnecka. Warszawa
Rozróżnianie i utrwalanie głosek: "l" i "r". Konspekt zajęć z percepcji wzrokowej
Lidia Czerwińska. Kraków
Automatyzacja wymowy głoski "s” - samodzielne tworzenie nowych form gramatycznych i konstrukcji zdaniowych. Scenariusz zajęć logopedycznych
Iwona Łysanowicz. Rzeszów
Gimnastyka i muzyka dla języka smyka - program profilaktyki logopedycznej
Alina Kukła. Głogów
Wiosenna przygoda - scenariusz zajęć logopedycznych
Agnieszka Kowalczyk - Czerep. Wrocław
Utrwalanie wymowy głosek szumiących - praca z tekstem "Kotki Agnieszki". Scenariusz zajęć logopedycznych
Iwona Łysanowicz. Rzeszów
Utrwalanie wymowy głoski sz - ćwiczenia na materiale wyrazowo - obrazkowym. Scenariusz zajęć logopedycznych
Iwona Łysanowicz. Rzeszów
Jesień - utrwalenie prawidłowej wymowy głosek "sz", "ż", "cz" w wyrazach i wyrażeniach
Elżbieta Kaczmarek. Wojnowice Wielkopolskie
Korekta pararotacyzmu u dziecka 10 - letniego
Ewelina Banasiewicz. Pińczów
Jesień w lesie - scenariusz zajęć
Renata Stachowicz. Mielec
Wspomaganie dzieci w wieku przedszkolnym w kształtowaniu gotowości do nauki czytania i pisania - "Zaczarowany Świat Literek"
Dorota Rosa, Ewa Kupietz, Zofia Zaremba. Katowice
Warzywa. Stymulacja polisensoryczna - scenariusz zajęć z WWR
Małgorzata Dziemiach-Krzywicka. Sokółka
Dom, członkowie rodziny - dziecko z niedosłuchem, implantowane. Scenariusz zajęcia logopedycznego
Mariola Bubak. Mogilno
Scenariusz zajęć logopedycznych wstępnych
Joanna Piechocka. Gniezno
Scenariusz zajęć logopedycznych - głoska š
Joanna Piechocka. Gniezno
Scenariusz zajęć logopedycznych - głoska s
Joanna Piechocka. Gniezno
Analiza logopedyczna przypadku dziecka z zaburzeniem mowy
Joanna Piechocka. Gniezno
Plan zajęć logopedycznych
Katarzyna Makowiecka. Jarocin
Przybornik logopedyczny
Aleksandra Turczyn - Zawistowska. Strzelin
Sprawozdanie z pracy logopedy
Agnieszka Winiarska. Warszawa
Wiosna - scenariusz zajęć logopedycznych dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, z zastosowaniem wspomagających i alternatywnych sposobów porozumiewania się
Elżbieta Kaczmarek. Wojnowice Wielkopolskie
Tuptusiowa przygoda - scenariusz zajęć logopedycznych
Magdalena Bałdyga. Grzegorzew
Wady wymowy i ich podział
Emilia Socha. Koszalin
Fizjologiczne aspekty kształtowania się mowy
Emilia Socha. Koszalin
Warsztat samochodowy (w, f, niska sprawność warg, 5 lat). Grupowe zajęcia z zakresu profilaktyki zaburzeń mowy
Urszula Niewiarkiewicz-Głąb. Opole
Usprawnianie procesów poznawczych - dzicko z sygmatyzmem
Joanna Paprocka. Szprotawa
Wycieczka. Scenariusz zajęć logopedycznych. Dziecko z dyslalią
Katarzyna Sikorska. Kozienice
Analiza wypowiedzi dziecka 3 - letniego
Grażyna Komendacka. Hrubieszów
Utrwalanie prawidłowej artykulacji głosek syczących w mowie kontrolowanej - scenariusz zajęć logopedycznych
Beata Żujewska. Nidzica
Odgłosy łąki - scenariusz zajęć otwartych dla nauczycieli w ramach MPPL
Małgorzata Oleńska. Wrocław
Doktor dzięcioł radzi - bajka logopedyczna
Malwina Toczek. Wrocław
Dziupla dla wiewiórki - scenariusz zajęć otwartych
Malwina Toczek. Wrocław
Sprawozdanie z zajęć logopedy i zajęć korekcyjno kompensacyjnych
Joanna Paprocka. Szprotawa
Najczęściej spotykane wady wymowy wśród dzieci sześcioletnich
Justyna Skorupska. Piecki
Uszy do... - scenariusz zajęć profilaktycznych dla dzieci 5/6-letnich
Katarzyna Stalińska. Pabianice
Scenariusz warsztatów dla rodziców i dzieci w zakresie kształtowania percepcji słuchowej w zakresie słuchu fonematycznego
Katarzyna Stalinska. Pabianice
Zaburzenia realizacji samogłosek
Anna Konys, Małgorzata Abakumiec-Kussowska. Tczew
Zabawy głoską "sz" - scenariusz zajęć
Sylwia Nowicka. Witkowo
Elementy terapii logopedycznej w pracy z dzieckiem z dyspraksją
Ewa Malinowska - Pawlica. Kraków
"Muchomorki"- usprawnianie aparaty mowy. Scenariusz zajęć
Anita Konieczna. Stanin
"Piła" - różnicowanie dźwięcznej [w] z bezdźwięczną [f]
Anita Konieczna. Stanin
Scenariusze zajęć logopedycznych
Katarzyna Kościelniak. Dąbrowa Górnicza
Zaburzenia komunikacji u dzieci z autyzmem
Bogumiła Godszling. Słupsk
Zdania z Ni (ń)
Bożena Walczak. Łowicz
Wywołanie głoski cz i utrwalanie w sylabach i wyrazach. Scenariusz zajęć grupowych logopedycznych
Anna Nowosielecka- Hypiak. Tomaszów Lubelski
Pojęcie mowy w literaturze przedmiotu
Klaudia Borchardt. Koszalin
Zimowe zabawy Scenariusz zajęć logopedycznych - głoski dentalizowane
Katarzyna Reda-Ostrowska. Siedlce
Głoska S - scenariusz zajęć logopedycznych
Katarzyna Reda-Ostrowska. Siedlce
Bajki artykulacyjne
Katarzyna Lis. Wrocław
Wierszyki logopedyczne
Małgorzata Gudzbeler. Szczytno
Zabawy logopedyczne - program profilaktyczny
Karina Kapola. Opole
Czytanie - moja pasja. Scenariusz zajęć
Renata Kowalczyk. Karwica
Idzie wąż wąską dróżką - zabawa z głoska "s". Scenariusz zajęć logopedycznych - grupa 4-latki
Żaneta Zdunek. Częstochowa
Wczesne postępowanie diagnostyczno - logopedyczne
Tatiana Sącińska. Częstochowa
Barwy świata - scenariusz zajęć logopedycznych
Katarzyna Kacprzak. Bartoszyce
Dorotka i jej konik - bajka logopedyczna
Dorota Sapela - Wiezorek. Kętrzyn
Diagnoza i terapia logopedyczna osoby jąkającej się (opis przypadku)
Agata Maćkowiak. Kościan
Wiosenne spotkanie logopedyczne - przygotowanie do nauki pisania i czytania. Scenariusz zajęć
Renata Kowalczyk. Karwica
Wesoła gimnastyka buzi i języka
Elżbieta Mantur. Słochy Annopolskie
Logopedyczne igraszki słowne z maluszkami - scenariusz zajęć
Renata Stachowicz. Mielec
Prawidłowa emisja głosu - ćwiczenia dla nauczycieli
Beata Janka. Wiórek
Rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym
Beata Janka. Wiórek
Zabawy z wężem Syczkiem. Scenariusz grupowych zajęć logopedycznych
Katarzyna Lis. Wrocław
Rozwój mowy dziecka. Dlaczego moje dziecko zamienia głoski na inne? Co robić?
Katarzyna Lis. Wrocław
Opis i analiza problemu edukacyjnego
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Wspomaganie rozwoju mowy (komunikacji) u dzieci z autyzmem
Bogumiła Godszling. Słupsk
5 powodów, dla których warto korzystać z pacynek w terapii logopedycznej
Ewelina Sowula. Kraków
Zasady pracy pedagogiczno - terapeutycznej z uczniami z trudnościami
Lidia Czerwińska. Kraków
M - jak milczenie. M - jak mutyzm
Katarzyna Pulut. Mąchocice Kapitulne
Program wspomagania i korygowania rozwoju dziecka stymulujący rozwój mowy i wymowy
Patrycja Sokoła. Bytom
Rozróżnianie i utrwalanie głosek: l, r - konspekt zajęć logopedycznych
Lidia Czerwińska. Kraków
Utrwalanie poprawnej wymowy głoski c - konspekt zajęć logopedycznych
Lidia Czerwińska. Kraków
Rozszerzanie słownictwa w oparciu o zagadki słowne i wyrazy
Lidia Czerwińska. kraków
Ćwiczenie aktywności słownej - konspekt zajęć logopedycznych
Lidia Czerwińska. Kraków
Utrwalanie poprawnej wymowy i zapisu głosek ą, ę - konspekt zajęć logopedycznych
Lidia Czerwińska. Kraków
Korygowanie wymowy głosek szumiących - konspekt zajęć logopedycznych
Lidia Czerwińska. Kraków
"Opowieści słowem, kredką i pędzlem malowane" - konspekt autorskich zajęć logopedycznych
Lidia Czerwińska. Kraków
Teoretyczna analiza rozwoju mowy dziecka w świetle źródeł naukowych
Agnieszka Sacawa. Widuchowa
Właściwości rozwoju mowy dziecka
Paulina Sobowiec. Białe Błota
Przykłady zabaw prowadzonych Metodą Weroniki Sherborne
Katarzyna Polechońska. Siemianowice Śląskie
Terapia logopedyczna drogą do kontaktu ze światem
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Indywidualny program terapeutyczny
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Logopeda radzi: Co zrobić aby Twoje dziecko mówiło poprawnie
Iwona Pacana-Czech. Błażkowa
Program profilaktyki logopedycznej w przedszkolu
Dorota Rosa, Ewa Kupietz, Zofia Zaremba. Katowice
Plan pracy logopedy szkolnego
Katarzyna Polechońska. Siemianowice Śląskie
Program terapii logopedycznej dla uczniów szkoły podstawowej
Katarzyna Polechońska. Siemianowice Śląskie
Wady wymowy
Agata Nazarewicz-Jonko. Świdnik
Program zajęć logopedycznych i karta badania mowy
Lidia Czerwińska. Kraków
Urodziny biedronki Trudry na letniej łące
Katarzyna Kacprzak. Bartoszyce
Wiosna dźwiękiem malowana, czyli co w trawie piszczy. Scenariusze zajęć warsztatowych rozwijających mowę dla dzieci 3-4 -letnich
Katarzyna Stalinska. Pabianice
Letnie zabawy logorytmiczne
Katarzyna Kacprzak. Bartoszyce
Metody rehabilitacji mowy
Joanna Wróbel. Kędzierzyn-Kożle
Utrwalenie artykulacji głoski <sz> w nagłosie wyrazów. Konspekt terapii logopedycznej
Mirosława Brudzińska. Grudziądz
Cele terapii jąkania
Mirosława Brudzińska. Grudziądz
Karta wywiadu logopedycznego
Ewa Rycombel. Warszawa
Co może niepokoić rodziców i nauczycieli w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym? (z uwzględnieniem mowy)
Ewa Rycombel. Warszawa
Utrwalanie samogłosek i spółgłosek (p,m) - konspekt zajęć logopedycznych z dzieckiem upośledzonym umysłowo w stopniu lekkim
Iwona Gąsiorowska. Szczecin
Porady logopedyczne
Anna Foryt. Książnice
Zabawy sylabami. Konspekt zajęć logopedycznych - terapia jąkania
Danuta Chrobot. Pińczów
Pojęcie kultury języka i normy językowej
Katarzyna Adamska. Warszawa
Utrwalanie poprawnej wymowy głos "r" w mowie kontrolowanej
Katarzyna Kozłowska. Białystok
Różnicowanie artykulacji głosek [sz] – [s], utrwalanie w izolacji, sylabach, paronimach i połączeniach dwuwyrazowych
Marlena Stefaniuk. Łomazy
Terapia logopedyczna dziecka w wieku przedszkolnym z opóźnionym rozwojem mowy. Analiza przypadku
Danuta Chrobot. Pińczów
Opinia logopedyczna
Katarzyna Kureń. Międzychód
Analiza i synteza słuchowa jako podstawa procesu czytania i pisania
Aneta Kulik. Gdańsk
Plan zajęć logopedycznych
Edyta Gagracz. Bełchatów
Terapia neurologopedyczna dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym
Edyta Gagracz. Bełchatów
Rozwój percepcji słuchowej
Beata Lubowiecka. Chełm Śląski
Deszczowa pogoda - konspekt zajęć logorytmicznych dla dzieci z klasy 0
Anna Horosiewicz. Dobrzykowice
Terapia głoski ciszącej - ś
Karina Guzdek. Wadowice
Zimowe zabawy logorytmiczne - scenariusz zajęcia otwartego dla rodziców
Katarzyna Kacprzak. Bartoszyce
Utrwalanie głoski [s] w nagłosie i śródgłosie - konspekt zajęć logopedycznych
Marlena Stefaniuk. Łomazy
Utrwalanie głoski [sz] w sylabach i nagłosie wyrazu - konspekt zajęć logopedycznych
Marlena Stefaniuk. Łomazy
Scenariusz logopedycznego konkursu recytatorskiego
Marlena Stefaniuk. Łomazy
Scenariusz zajęcia logopedycznego "O czym szumi jesień ?" przeprowadzonego z dzieckiem 5-letnim
Alicja Kabelis. Bartoszyce
W lesie - scenariusz do zajęć logopedycznych
Izabela Jasiuchna. Koszalin
Pedagogizacja rodziców - profilaktyka i terapia logopedyczna
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Zabawy i gry literowe
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia mimiczne
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia oddechowe - forma wspierania mowy
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Etapy w rozwoju mowy dziecka
Angelika Jelonek. Jaworzno
Profilaktyka logopedyczna
Angelika Jelonek. Jaworzno
Zabawa logorytmiczna Krasnoludki - konspekt zajęć
Kinga Banaś. Piekary Śląskie
Zabawy buzią i języczkiem
Beata Lubowiecka. Chełm Śląski
Etapy rozwoju mowy dziecka w wieku przedszkolnym
Beata Lubowiecka. Chełm Śląski
Kwestionariusz wywiadu z rodzicami
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Przykłady ćwiczeń oddechowych
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Indywidualny program terapii logopedycznej dla ucznia z opóźnionym rozwojem mowy
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Zabawy ze smokiem - scenariusz zajęć logopedycznych w klasie "0"
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Opowiadania logopedyczne usprawniające narządy mowy
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Charakterystyka opóźnionego rozwoju mowy
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Biedronka Trudra na trawie - scenariusz zajęć logopedycznych-utrwalanie głoski "r"
Katarzyna Kacprzak. Bartoszyce
Parasygmatyzm - zastępowanie głosek dentalizowanych sz, rz, cz, dż głoskami s, z, c, dz. Scenariusz zajęć logopedycznych
Milena Soboń. Ostrowiec Św.
Zabawy ze zwierzętami - gimnastyka, buzi, ucha i języka. Scenariusz zabaw logopedycznych w przedszkolu
Milena Soboń. Ostrowiec Św.
Sprawozdanie z pracy logopedy szkolnego
Marta Matuszczyk. Zabrze
Program terapii logopedycznej
Karina Guzdek. Wadowice
Różnicowanie szeregu syczącego i szumiącego w mowie i piśmie. Głoski s - sz. Karta pracy
Agnieszka Iwańczuk - Daniluk. Augustowo
Anatomia i fizjologia narządu słuchu
Małgorzata Białoń. Biecz
Współpraca z rodzicami
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Profilaktyka zaburzeń mowy - scenariusz pogadanki dla dzieci
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Materiał pomocniczy dla nauczycieli i rodziców, którzy chcą wspomagać rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym
Beata Przeczewska. Grudziądz
Najczęściej występujące wady wymowy u dzieci w wieku przedszkolnym
Beata Przeczewska. Grudziądz
Program logopedyczny
Angelika Skrzypek. Siemianowice Śląskie
"Języczek wędrowniczek" - ćwiczenia logopedyczne przygotowujące do wywołania głoski "r" i artykulacji po spółgłoskach "t", "d" w nagłosie
Małgorzata Klose. Słupca
Wpływ zaburzeń artykulacji na gotowość szkolną dziecka sześcioletniego - studium przypadku
Anna Bierdek. Szczecin
Scenariusz zajęć logopedycznych - utrwalanie głosek sz, ż, cz, dż
Anna Bierdek. Szczecin
Dysartria - podłoże neurologiczne, diagnoza, terapia, przykład
Monika Majko. Lębork
Problemy dziecka jąkającego się w otaczającym go świecie
Aleksandra Pusdrowska. Sierakowice
Afazja
Aleksandra Pusdrowska. Sierakowice
Sytuacja dziecka jąkającego się w szkole i w domu
Monika Majko. Lębork
Scenariusz konkursu logopedycznego dla klas I-III
Anna Brodowska. Kowale Oleckie
Zabawy ze słowem. Scenariusz zajęć z rozwijania mowy
Katarzyna Tokarz-Pawlik. Tarnobrzeg
Program terapii mowy dla dzieci w wieku przedszkolnym
Katarzyna Tokarz-Pawlik. Tarnobrzeg
Korygowanie wymowy głoski "sz"
Magdalena Bałdyga. Ponętów Dolny
Sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego nauczyciela stażysty
Aleksandra Rudowicz. Kalisz
Poradnik profilaktyki logopedycznej dla rodziców
Anna Łepska. Poznań
Znaczenie zmysłu powonienia i smaku na rozwój mowy
Sylwia Dudek. Łęczyca
Sensomotoryczna stymulacja sfery oralnej i narządów artykulacyjnych
Sylwia Dudek. Łęczyca
Scenariusz zajęć korygujących wady mowy
Sylwia Dudek. Łęczyca
Scenariusz zajęć logopedycznych
Sylwia Dudek. Łęczyca
Scenariusz zajęć korygujących wady mowy
Sylwia Dudek. Łęczyca
Analiza przypadku dziecka z zaburzonym rozwojem mowy
Wiesława Zręda. Busko-Zdrój
Utrwalenie wymowy korygowanego dzwięku "sz". Scenariusz zajęć logopedycznych przeznaczony do realizacji w klasie I
Teresa Madera. Piła
Utrwalanie głosek szumiących w wyrazach
Marzena Gębusia. Barlinek
Utrwalanie głosek syczących w wyrazach
Marzena Gębusia. Barlinek
Konspekt zajęć logopedycznych dla dzieci z niepłynnością: "W wiejskiej zagrodzie" - gimnastyka buzi, brzucha, ucha i języka
Hanna Lis. Sławkowo
Konspekt zajęć logopedycznych: Utrwalanie wymowy głoski [ž] w wyrazach
Hanna Lis. Sławkowo
Indywidualny program terapii logopedycznej
Hanna Lis. Sławkowo
Program logopedyczny "Mówię mimo wszystko"
Paulina Grochowska. Kwidzyn
Ćwiczenia wstępne do wywołania głoski sz i jej utrwalenia w sylabach. Konspekt zajęć logopedycznych
Sylwia Kindilchi. Piotrków Trybunalski
Dyslalia - zaburzenia artykulacyjne
Agnieszka Płóciennik. Rawicz
Gdy dziecko nie mówi płynnie - zalecenia
Magdalena Blicharz. Elbląg
O misiu, który nie mógł zasnąć - bajka logopedyczna - utrwalenie poprawnej wymowy głoski ciszącej - ś
Joanna Kulikowska-Jopich. Białystok
Wpływ niezakończonego rozwoju mowy na trudności w nauce czytania i poprawnej pisowni
Agnieszka Drużba. Kraków
Etapy rozwoju mowy dziecka
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Rhinolalia ( nosowanie)
Renata Stachowicz. Mielec
Logopedyczna diagnoza i terapia
Renata Stachowicz. Mielec
Mowa dziecka afatycznego
Agnieszka Płóciennik. Rawicz
Konspekt zajęć logopedycznych: Wprowadzenie sylab z L metodą symultaniczno-sekwencyjną
Anna Massek. Grudziądz
Konspekt zajęć z logorytmiki: Leśna muzyka - utrwalanie poprawnej wymowy głoski szumiącej sz
Joanna Kulikowska-Jopich. Białystok
Konspekt zajęć logorytmicznych: "Wąż to takie dziwne zwierzę" - utrwalanie poprawnej wymowy głoski syczącej - s
Joanna Kulikowska-Jopich. Białystok
Dysleksja rozwojowa - specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu
Małgorzata Białoń. Biecz
Utrwalanie głosek syczących. Konspekt logopedyczny
Marzena Gębusia. Barlinek
Utrwalanie głosek szumiących. Konspekt logopedyczny
Marzena Gębusia. Barlinek
Karta logopedyczna
Katarzyna Jakubowska. Gliwice
Utrwalanie głoski sz w nagłosie i śródgłosie. Konspekt zajęć logopedycznych
Marzena Gębusia. Barlinek
Zabawy stymulujące prawidłowy rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym
Agnieszka Drużba. Kraków
Wady wymowy w okresie przedszkolnym
Marta Żbikowska. Koszalin
Program i formy oddziaływań terapeutycznych w pracy z dzieckiem autystycznym
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Zabawy z samogłoskami. Scenariusz zajęć programu z zakresu profilaktyki i terapii logopedycznej
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Utrwalanie głoski [cz] - scenariusz zajęć logopedycznych
Karolina Wesołowska. Iława
Zabawy wspomagające rozwój mowy dziecka w wieku przedszkolnym
Karolina Wesołowska. Iława
"Trening w trampkach" - utrwalanie grup spółgloskowych z "r" w mowie i piśmie. Karta pracy
Agnieszka Iwańczuk - Daniluk. Augustowo
Plan Działań Wspierających opracowany przez logopedę dla grupy uczniów oddziału przedszkolnego
Elżbieta Książkiewicz - Mroczka. Łysa Góra
Wykorzystanie metody syntetyczno - analityczno - dzwiękowo - barwnej w pracy z uczniem uposledzonym umysłowo
Małgorzata Chojnacka. Radom
Wykorzystanie pararotacyzmu w terapii parasygmatyzmu
Małgorzata Białoń. Biecz
Program ćwiczeń usprawniających
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia percepcji słuchowej
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Scenariusz zajęć logopedycznych: Ćwiczenia różnicujące głoski "s" i "sz"
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Korygowanie wymowy głosek szumiących. Scenariusz zajęć logopedycznych
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Opozycja syczące - szumiące na podstawie głosek "s" i "sz". Scenariusz zajęć logopedycznych
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia i zabawy stymulujące językowy rozwój dzieci, ułatwiające mówienie, czytanie i pisanie
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Program profilaktyki logopedycznej
Agnieszka Płóciennik. Rawicz
Słuch fonematyczny u dzieci klas zerowych i I-III
Anna Massek. Grudziądz
Scenariusz zajęć logopedycznych
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia i metody wspomagające rozwój mowy dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Program wspierania werbalnego rozwoju mowy dziecka elementami biblioterapii
Alicja Rochowiak. Inowrocław
Ćwiczenia narządów artykulacyjnych
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Karta badania mowy
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Instrukraż ustno-twarzowej terapii regulacyjnej Castillo - Maralesa
Ewa Pawłowicz. Iwonicz -Zdrój
Karta oceny rozwoju mwy
Ewa Pawłowicz. Iwonicz -Zdrój
Instruktaż masażu narządów artykulacyjnych
Ewa Pawłowicz. Iwonicz -Zdrój
"Chcę coś powiedzieć" - program własny w zakresie komunikacji
Ewa Pawłowicz. Iwonicz -Zdrój
"Nie mówią, ale..."
Ewa Pawłowicz. Iwonicz -Zdrój
Konspekt zajęć z logopedii: Utrwalanie głosek wargowych m, p, b. Opanowanie ślinotoku i ćwiczenia usprawniające mięśnie warg i policzków
Joanna Jesse. Sępólno Kraj.
Scenariusz zabawy logopedycznej "Wchodzi kotek po drabinie"
Alina Cielecka. Wrocław
Raport z ewaluacji terapii logopedycznej
Marzena Gębusia. Barlinek
Wady zgryzu w odniesieniu do płaszczyzny frankfurckiej
Magdalena Blicharz. Elbląg
Scenariusz ćwiczeń kształtujących wymowę
Anna Miszewska. Grudziądz
W wiejskiej zagrodzie - zabawy ortofoniczne. Scenariusz zajęć logopedycznych
Renata Duch. Warszawa
Wyprawiamy urodziny misia Zbysia - zajęcia dla młodszych dzieci szkolnych
Edyta Siemiątkowska. Poznań
Ćwiczenia usprwaniajace narządy mowy
Karolina Wesołowska. Iława
Scenariusz grupowych zajęć logopedycznych
Edyta Siemiątkowska. Poznań
Plan pracy logopedycznej
Magdalena Nowak. Poznań
Konspekt zajęć logopedycznych: "Ptaki" - zajęcia utrwalające głoski tylnojęzykowe
Renata Duch. Warszawa
Otwarte zajęcia logopedyczne: "Ślimak”- zajęcia utrwalające prawidłową artykulację głoski miękkiej ś
Renata Duch. Warszawa
Scenariusz zajęć otwartych dla rodziców: "Myszka, która lubi śpiewać"
Anna Pacyniak - Gieranowska, Małgorzata Borowiec, Dorota Rechcińska. Konstantynów Łódzki
Zgryz otwarty a wady wymowy
Magdalena Czerwińska. Tczew
Konspekt zajęć logopedycznych - Zadania Szymona - utrwalanie prawidłowej wymowy głoski sz w różnych pozycjach wyrazu
Magdalena Czerwińska. Tczew
Wiosenne zabawy z głoską "cz"
Magdalena Kaczmarczyk - Gaweł. Sosnowiec
Etiologia jąkania
Luiza Szymkowiak. Raszewy
Specjalizacja półkul mózgowych
Luiza Szymkowiak. Raszewy
Rozpoznawanie zaburzeń mowy i profilaktyka logopedyczna
Joanna Sobieszuk. Warszawa
Wychowanie słuchowe - ćwiczenia
Dagmara Paś. Wieszowa
Scenarusz zajęć logopedycznych - utrwalenie prawidłowej artykulacji głoski "sz"
Katarzyna Małek. Lublin
Zabawy z wiatrem - artykulacja głoski "sz". Scenariusz zajęć logopedycznych
Marzena Żakowska. Błonie
Stymulacja rozwoju mowy w grupowych zajęciach logopedycznych
Joanna Sobieszuk. Warszawa
Program terapii logopedycznej w zarysie
Izabela Krawiec. Hrubieszów
Praktyczna obrona dyplomowa: utrwalenie prawidłowej wymowy głosek „cz”i "dż"
Barbara Przytuła. Gdynia
Strach Rerek ( głoska "r" ) - scenariusz zajęć logopedycznych
Marzena Żakowska. Błonie
Plan terapii logopedycznej-dyslalia wieloraka, złożona
Katarzyna Świeczkowska. Olsztyn
Program terapii logopedycznej
Małgorzata Rawojt. Pruszków
Ankieta dla rodziców - oczekiwania w stosunku do zajęć logopedycznych
Agnieszka Iwańczuk - Daniluk. Augustowo
Rozpoznanie logopedyczne: rotacyzm
Anna Sokolowska. Szczecin
Wspomaganie rozwoju mowy dziecka w okresie przedszkolnym
Justyna Hanusek. Rybnik
Karta badań mowy i postępów dziecka
Anna Zawisza - Halerz. Jasło
Scenariusze spotkań z rodzicami w ramach pedagogizacji logopedycznej
Katarzyna Czechowicz - Gołaszewska. Żyrardów
Scenariusz warsztatów logopedycznych dla rodziców "Logopedyczne przygody dla zdrowia i prawidłowej mowy"
Alicja Kabelis. Bartoszyce
Przygotowanie do wymowy głoski [č] - scenariusz zajęć logopedycznych
Monika Dzwonkowska. Starogard Gd.
Różnicowanie głosek [s] i [š] w izolacji i w sylabach - scenariusz zajęć logopedycznych
Monika Dzwonkowska. Starogard Gd.
Głoska r - wywoływanie i utrwalanie
Magdalena Zadrożna. Sadowne
Utrwalanie prawidłowej artykulacji głoski [sz] w zestawach dwuwyrazowych - scenariusz zajęć
Joanna Szalewicz - Wiszniowska. Przeźmierowo
Regulamin międzyszkolnego konkursu logopedycznego - gimnazjum
Dorota Matan. Słomniki
Rotacyzm - konspekty
Marzenna Merwa. Józefów n. Wisłą
Zespołowy program terapii logopedycznej
Danuta Piórkowska - Poniewierska. Gdańsk
Lambdacyzm - konspekty zajęć
Marzenna Merwa. Józefów n. Wisłą
Scenariusz zajęć logopedycznych - Zabawa z samogłoskami
Agnieszka Kossakowska. Bartoszyce
Logorytmika
Agnieszka Łukaszewska. Ustka
Program zajęć logopedycznych dla ucznia z niedosłuchem
Katarzyna Adamkiewicz. Tarnawa Górna
Program zajęć logopedycznych dla ucznia z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności intelektualnej
Katarzyna Adamkiewicz. Tarnawa Górna
Rozwój i kierowanie mową dziecka
Magdalena Evangelou. Police
Konspekt zajęć logorytmicznych dla dzieci 5- 6 letnich
Magdalena Blicharz. Elbląg
Korygowanie wymowy głosek szumiących. Zajecia logopedyczne
Joanna Grzelka. Gostyń
Wspieranie rozwoju mowy dziecka - prelekcja z elementami warsztatów
Teresa Andrzejewska. Sokółka
Zabawy z samogłoskami nosowymi - z cyklu "Mówię poprawnie". Zajęcia profilaktyczno - instruktażowe dla dzieci klasy "0"
Anna Krakowiak. Spytkowice
Zabawy z samogłoskami ustnymi - z cyklu "Mówię poprawnie". Zajęcia profilaktyczno - instruktażowe dla dzieci klasy "0"
Anna Krakowiak. Spytkowice
"Mówię poprawnie" - Program profilaktyki logopedycznej dla dzieci 6 - letnich
Anna Krakowiak. Spytkowice
Dostosowanie ćwiczeń ortofonicznych do wad wymowy
Anna Wejkowska. Białystok
Zagadnienia metodyczne w odniesieniu do usuwania dyslalii
Danuta Dzikowska. Babimost
Dzieci z wadą wymowy w szkole - referat
Marzena Szproch. Rząbiec - Włoszczowa
Dorsalne sz, ż, cz, dż
Julita Sobańska. Rzeszów
Program profilaktyki logopedycznej dla dzieci w wieku przedszkolnym
Alina Kukła. Głogów
Bajki logopedyczne dla przedszkolaków
Ewa Gut. Cegłów
Elementy profilaktyki logopedycznej oraz sygmatyzm w kształceniu zintegrowanym
Alina Kukła. Głogów
Konspekty zajęć logopedycznych
Marzenna Kowalczyk. Węgrów
Deszczolandia. Scenariusz grupowych zajęć logopedycznych
Dominika Filbrandt. Toruń
Technika przedłużonego mówienia w terapii jąkania (TPM)
Bożena Wrońska. Końskie
Zaburzenia dyzartryczne u dzieci z mózgowym porażeniem dzięciecym
Bożena Wrońska. Końskie
Kiedy skierować dziecko do logopedy? Porady dla nauczycieli
Beata Niżnik - Guziuk. Żory
Zasady ćwiczeń logopedycznych
Mirosława Brudzińska. Grudziądz
Jąkanie - istota, sposóby postępowania wobec osób jąkających się
Justyna Majek. Warszawa
Z doświadczeń logopedy - Dyslektyk II: opis programu terapeutycznego
Aleksandra Okraska. Myszków
Dysglosja - nieprawidłowości zgryzowe a terapia logopedyczna
Aleksandra Okraska. Myszków
Cicho sza - Zabawy logopedyczne
Małgorzata Stupak. Toruń
Program terapii dziecka z MPDZ
Monika Maciaszek. Wałbrzych
Cząstka "tr" jedną z metod w usprawnianiu czubka języka - indywidualne zajęcia logopedyczne
Sylwia Pieczka. Lędziny
Deszczowo - jesienne zabawy z mową - konspekt zajęć logopedycznych
Sylwia Pieczka. Lędziny
Zabawy na łące - konspekt zajęć logopedycznych
Sylwia Pieczka. Lędziny
Konspekt terapii logopedycznej
Mirosława Brudzińska. Grudziądz
Zasady terapii osób jąkających
Mirosława Brudzińska. Grudziądz
Gimnastyka dla warg i języka - zajęcia logopedyczne dla dzieci
Joanna Romańska - Wojtaszek. Kraków
Węże w lesie - zabawy logopedyczne
Małgorzata Raniszewska. Toruń
Innowacja pedagogiczna - zabawy logopedyczne
Joanna Janowska, Magdalena Grzegorek. Łask
Klasyfikacje objawowe zaburzeń mowy
Marta Szmaj. Gdańsk
Klasyfikacje przyczynowe zaburzeń mowy
Marta Szmaj. Gdańsk
Zaburzenia, wady mowy i wymowy
Marta Szmaj. Gdańsk
Program pracy logopedyczno - polonistycznej wspomagający nabywanie kompetencji językowych przez niesłyszących uczniów gimnazjum
Małgorzata Mizera, Marianna Krawiec. Radom
Wywoływanie głoski sz
Ewa Zelek. Mordarka
Holistyczne aspekty profilaktyki logopedycznej
Barbara Fredyk. Mogilno
Mowa bezdźwięczna
Ewa Dziekan. Warszawa
Konspekty zajęć logopedycznych
Katarzyna Adaśko. Węgrów
Zajęcia logopedyczne
Katarzyna Ebinger. Warszawa
Zastosowanie wybranych ćwiczeń kinezjologii edukacyjnej w terapii logopedycznej
Anna Antoniuk. Warszawa
Warunki wpływające na prawidłowy rozwój zgryzu - zapobieganie wadom wymowy
Agnieszka Krasecka. Studzieniec
Konspekt zajęć logopedycznych dla jednego pacjenta
Emilia Czajkowska. Drobin
Konspekty zajęć logopedycznych
Anna Kożuchowska. Sokołów Podlaski
Konspekt zajęć logopedycznych - Utrwalanie głosek szumiących - sz, ż, cz, dż
Joanna Palmączyńska. Koszalin
Terapia mowy dzieci z rozszczepem podniebienia
Małgorzata Presner. Bytom
Logoterapia. Scenariusz zajęć korekcyjnych. Reranie
Anna Majsiuk. Krzyż Wlkp.
Konspekt zajęć logopedycznych
Lilla Kraszewska.
Wady wymowy- rodzaje, przyczyny, skutki i zapobieganie - referat
Lilla Kraszewska.

O nas | Reklama | Kontakt
Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji, ogłoszeń oraz reklam.
Copyright © 2002-2024 Edux.pl
| Polityka prywatności | Wszystkie prawa zastrzeżone.
Prawa autorskie do publikacji posiadają autorzy tekstów.