X Używamy plików cookie i zbieramy dane m.in. w celach statystycznych i personalizacji reklam. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, więcej informacji i instrukcje znajdziesz » tutaj «.

»» ZDALNE NAUCZANIE. U nas znajdziesz i opublikujesz scenariusze ««
DARMOWE zaświadczenia w 5 minut!

Terapia pedagogiczna

Scenariusz dotyczący zajęć z Terapii ręki
Jolanta Myśków. Police
Zajęcia terapeutyczne - wyciszenie i relaks
Danuta Sokołowska, Agnieszka Forembska. Golub-Dobrzyń
Ćwiczenia podnoszące sprawność manualną. Konspekt zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Anita Orzechowska. Poznań
IPET dziecka z Zespołem Aspegrera klasa 3
Aleksandra Strońska. Bielsko-Biała
Spojrzenie na rozwój dziecka i jego zaburzenia. Trauma rozwojowa
Aleksandra Strońska. Bielsko-Biała
Predyspozycje psychologiczne wychowawcy - edukatora, terapeuty do pracy z dziećmi, uczniami ze specjalnymi potrzebami
Justyna Majdecka. Koszalin
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów klas I-III
Agata Jasek. Sieradz
Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Agnieszka Bombała. Skierniewice
Kreślę, piszę, maluje - zapamiętuję. Ćwiczenie koncentracji uwagi, pamięci i grafomotoryki. Konspekt zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Karolina Gula. Szydłowiec
Poznajemy nowe techniki plastyczne - prezent na Dzień Babci i Dziadka
Agnieszka Apanowicz-Bernatek. Skarżysko-Kamienna
Rozwijanie umiejętności logicznego myślenia, koncentracji uwagi, spostrzegawczości. Kształtowanie wrażliwości ortograficznej. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów klasy III
Małgorzata Bednarczyk. Piotrków Tryb.
Usprawnianie percepcji słuchowej w oparciu o ćwiczenia na materiale obrazkowym i słownym. Scenariusz zajęć
Agnieszka Kwiecień. Bielsko-Biała
W krainie wartości - Jak sobie radzić z agresją i przemocą?
Magdalena Kukułka. Karlino
Spotkanie z Kopciuszkiem i Kotem w Butach w Sali Terapeutycznej, czyli wyruszamy do świata baśni. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - scenariusz zajęć
Edyta Wilgocka-Pawlak. Izbica
Ćwiczenia w czytaniu ze zrozumieniem - zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Dominika Sobczyńska. Kowiesy
Ćwiczenia rozwijające kreatywność nauczyciela-terapeuty
Agnieszka Pelc. Tczew
"Medytacja" kreatywności
Agnieszka Pelc. Tczew
Terapia ręki w przedszkolu "Od zabawy do precyzji"
Edyta Ptak. Sosnowiec
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Kinga Pawlik. Staszów
Odwiedziny Mikołaja. Konspekt zajęć indywidualnych wwr, edukacja matematyczna
Magdalena Kania. Bielsko-Biała
Terapia pedagogiczna w przedszkolu
Edyta Ptak. Sosnowiec
Jak pomóc dziecku w uczeniu się?
Emilia Chmarzyńska. Osie
Elementy terapii ręki podczas zajęć prowadzonych w sali doświadczania świata. Sposoby na aktywizację uczestników
Agnieszka Filek. Kalwaria Zebrzydowska
Ćwiczenia motoryki małej i dużej w terapii ręki. Konspekt zajęć
Anna Znyk. Łódź
Roczny program zajęć terapii pedagogicznej
Renata Kanwiszer. Łódź
Terapia dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu
Barbara Wdzienczny. Pszów
Mandale
Dorota Sowa. Kraków
Po co pytasz? - ćwiczenia w zadawaniu pytań
Joanna Łoniewska. Białystok
Układ słoneczny - zespołowe zajęcia terapii przez sztukę dla osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim
Urszula Mikielska. Warszawa
Program koła "Zabawy z literkami i wyrazami"
Katarzyna Unierzyska. Chrząstów Wielki
Wiersz dla dzieci "Czekając na ciebie"
Michał Kuskowski. Grudziądz
Zabawy sensoryczne z dzieckiem autystycznym
Katarzyna Roszkowska-Żydowo. Skierniewice
Metody zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Katarzyna Rdest. Klucze
Plan pracy arteterapeutycznej
Anna Kalata. Białystok
Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, w tym z autyzmem oraz ich rodzicami
Lucyna Błonarowicz. Skołoszów
Dyktando dla uczniów klas III-IV
Rafał Płocharczyk. Nowy Dwór Mazowiecki
Integracja sensoryczna - wstęp do zagadnienia
Beata Zakrzewska-Dembowska, Magdalena Dąbkowska. Szczecin
SI - to nie jest nazwa perfum
Beata Zakrzewska-Dembowska. Szczecin
Ocena rozwoju procesów integracji sensorycznej
Katarzyna Markowska. Grudziądz
Metoda Dobrego Startu M. Boganowicz
Monika Sewerynek. Kamieńsk
Pomoc i rola wychowawcza, dydaktyczna, terapeutyczna w kształceniu dzieci z ryzykiem dysleksji
Sylwia Foks-Stepuch. Wiamowice
Syczki i szumki. Scenariusz zajęć
Marlena Orlik. Karlino
Zabawy i ćwiczenia kształtujące małą motorykę. Scenariusz zajęć - wczesne wspomaganie rozwoju
Ewelina Chełminiak. Białogard
Terapia ręki u dzieci w wieku przedszkolnym - zaburzenia rozwoju
Bogumiła Kolbuszewska-Niedbała. Rzeszów
Dekalog 10 najistotniejszych elementów w metodyce wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Magdalena Turczyńska. Mysłowice
Terapia ręki - zajęcia ruchowo-plastyczne. Utrwalanie znajomości barw ciepłych i zimnych. Scenariusz zajęć
Aneta Ustrzycka. Opole
Wyprawa w Kosmos - scenariusz zajęć z zastosowaniem ćwiczeń Kinezjologii Edukacyjnej P. Dennisona
Janina Gryźniak. Przyszowa
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Katarzyna Kleczaj. Toruń
Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Aneta Kicka. Kosewo
Zaproszenie do biblioterapii
Katarzyna Andreyka-Wilk. Katowice
Spotkanie Scrooge’a z Marleyem - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Metoda integracji sensorycznej
Agata Nazarewicz-Jonko. Świdnik
Konspekt zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - wzmacnianie koncentracji na zadaniu
Marta Jarocka. Gdańsk
Konspekt zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dziecka słabowidzącego
Marta Jarocka. Gdańsk
Zakręty ortografii - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Ćwiczymy umiejętność logicznego myślenia - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-III
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Wyrazy ukryte w słowach oraz pisownia z ę, ą i om - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Liczba sto oraz wyrazy z trudnością ortograficzną ukryte w tekście - zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w klasach IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Kim był Oskar? - rozwijamy percepcję słuchową, wzrokową, umiejętność czytania i rozumienia tekstu oraz ortografię
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Kim był Mikołajek? - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Pan Kleks i jego niezwykła Akademia - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-III
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Uzupełniam, piszę i liczę - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. I-III
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Rozwijam wzrok, słuch i ortografię - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Ernest Nemeczek jako bohater z Placu Broni - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Zgadywanki i ortograficzne rymowanki - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-III
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Schowane dobro - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Ukryte liczby i wyrazy oraz kłopoty wiewiórki, hipopotama, węża - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Plan zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla klasy 1-2 szkoły podstawowej
Barbara Podoba. Łęczna
Zasady ortograficzne w praktyce szkolnej- scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Bajka pomagajka - O Maćku łakomczuchu i chorym Ząbku-Bąbku
Karina Kosakowska. Ostrów Wlkp.
Założenia do pracy terapeutyczno-rewalidacyjnej - cele, zadania, propozycje ćwiczeń
Aleksandra Piskorz. Żelków-Kolonia
Czym charakteryzuje się pierwsza wizyta u terapeuty?
Ewa Wrzesińska. Mława
Gwiazdkowa ortografia - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Boże Narodzenie - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-III
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Pisownia mieszkańców kontynentów, państw, miast i wsi - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Nie zapomnij na klasówce o ćwiczonej dziś końcówce - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-III
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Nazwy świąt, przysłowia oraz ortograficzna łamigłówka - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Jaki to zawód, warzywo i owoc? - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-III
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Historia kina - pisownia przeczenia nie. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV- VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Zgaduj-zgadula - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-III
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Wędrówka Stasia i Nel - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w kl. IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Układam, liczę, zapamiętuję - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-III
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Pomoc Ariadny w labiryncie ortografii i pracy z tekstem - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIII
Dorota Bukowska. Nowe Skalmierzyce
Zajęcia terapeutyczne dla dziecka z autyzmem
Małgorzata Cichowska. Tuczna
Zwierzęta - usprawnianie koordynacji ruchowo-słuchowo-wzrokowej oraz doskonalenie funkcji poznawczych. Scenariusz indywidualnych zajęć edukacyjno- terapeutycznych
Joanna Podolewska. Suwałki
Sprawozdanie z zajęć z dziećmi nadpobudliwymi
Aneta Dominiak. Żelechlinek
Każdy ma inne potrzeby i odczucia. Konspekt zajęć
Agata Szadziewska. Olsztyn
Terapia ręki. Scenariusz zajęć
Dorota Górny. Bielsko-Biała
Terapia ręki - scenariusze
Renata Szymańska. Brodnica
Program wczesnego wspomagania dziecka
Joanna Zydroń. Zabrze
Zaburzenia społeczno-emocjonalne
Magdalena Fabich-Bondzyło. Koźmin Wielkopolski
Kinezjologia edukacyjna w nauczaniu
Magdalena Fabich-Bondzyło. Koźmin Wielkopolski
Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Magdalena Mielcarek-Olejnik. Świeca
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Dorota Wojtasińska. Kłomnice
Wybrane techniki stosowane w arteterapii
Ewa Kur. Radom
Zespół Aspergera - diagnoza, terapia
Małgorzata Gamzatov. Szczecin
Z wizytą u Ani z Zielonego Wzgórza - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIII
Dorota Bukowska. Leziona
Niech nam ciągle trwa ten maj - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-III
Dorota Bukowska. Leziona
O wiośnie i Wielkanocy - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach IV-VIII
Dorota Bukowska. Leziona
Jedziemy na wakacje - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-III
Dorota Bukowska. Leziona
Nadchodzi wiosna - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w klasach I-III
Dorota Bukowska. Leziona
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych - kl. IV
Agnieszka Wiśniewska. Olsztyn
W zoo - zabawy rozwijające mowę, percepcję wzrokową oraz pamięć słuchową. Konspekt do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w przedszkolu
Anna Bielecka. Staszów
Święta tuż, tuż. Wpływ kreatywności i innowacyjności nauczyciela na postawy twórcze dzieci. Scenariusz zajęć w zakresie terapii indywidualnej
Anna Popielarz. Bartoszyce
Prawidłowy chwyt pisarski. Scenariusz warsztatów profilaktycznych z zakresu terapii ręki
Katarzyna Mazurek. Warszawa
Program zajęć rewalidacyjnych dla ucznia z Zespołem Downa
Dorota Anna Wojciechowska. Kutno
Program terapii pedagogicznej na podstawie opinii z PPP
Agnieszka Kubrak. Ożarów Mazowiecki
Stymulacja zmysłów. Wspomaganie indywidualnego rozwoju dzieci
Ewa Trzeszan. Gdynia
Domowa terapia ręki
Ewelina Zalewska. Kampinos
Sprawozdanie z zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Magdalena Czarnomska. Żabiny
Wspomaganie rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu w młodszym wieku szkolnym
Aleksandra Piskorz. Żelków - Kolonia
Charakterystyka zaburzeń rozwoju psychoruchowego u dzieci - przyczyny, objawy i metody pracy korekcyjno-kompensacyjnej
Emilia Pietrzyk. Wrocław
Charakterystyka specyficznych trudności w uczeniu się matematyki. Metody i zasady w pracy terapeutycznej
Emilia Pietrzyk. Wrocław
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Joanna Nowosad. Bełsznica
Rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem. Trenujemy pamięć i koncentrację uwagi. Scenariusze zajęć
Justyna Ewa Kasjaniuk. Stara Kornica
Ćwiczenia usprawniające percepcję wzrokową
Angelika Piasecka. Tczew
Ćwiczenia usprawniające percepcję słuchową
Angelika Piasecka. Tczew
Ćwiczenia usprawniające motorykę małą
Angelika Piasecka. Tczew
Gra lot balonem do Literkowa. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Jolanta Mamajek. Rozogi
Jak pomóc dziecku nieśmiałemu w przedszkolu i domu?
Katarzyna Rudzka. Koszalin
Indywidualny Program Edukacyjno-Terapeutyczny - autyzm
Marta Komsta. Radom
Zaburzenia widzenia obuocznego a problemy w czytaniu
Katarzyna Polewaczyk. Warszawa
Zagroda. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Anna Bielecka. Staszów
Mamo, tato, pobaw się ze mną! Scenariusz zajęć otwartych dla dzieci 3, 4 letnich z rodzicami
Przemysław Jarząbek. Świnoujście
Trening komunikacji społecznych - program terapeutyczny
Joanna Zydroń. Zabrze
Praca ludzi w różnych zawodach. Konspekt zajęć rewalidacyjnych
Urszula Banach. Zalewo
Bajkoterapia - wywiad. Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne w przedszkolu
Aleksandra Wnuk. Dąbrowa Górnicza
Analiza procesu patologizacji zachowania uczniów pod wpływem niepowodzeń w nauce wg prof. Haliny Spionek
Sabina Okrzesik. Krzeszów
Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych "Wspólna praca"
Anna Bielecka. Staszów
Praca z dzieckiem dyslektycznym
Ewa Adwent-Giemza. Jastrzębia
Bajka terapeutyczna "W Słonecznej Krainie"
Anna Rosa. Koszalin
Zaburzenia sensoryczne u dzieci z autyzmem
Anna Skutnik. Lublin
Indywidualizacja pracy z uczniem dysfunkcyjnym
Elżbieta Pitera. Krasne
Program autorski terapii pedagogicznej
Joanna Brogowska-Wrona. Bełżec
Ćwiczenia usprawniające analizę i syntezę wzrokową, koncentracji uwagi oraz wzbogacenie słownictwa. Konspekt zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Patrycja Gębczyk. Piekary Śląskie
Ćwiczenie koordynacji wzrokowo-ruchowej. Scenariusz zajęć terapii pedagogicznej
Olimpia Kowal-Gadecka. Zaręba
Samoświadomość emocjonalna - zajęcia terapeutyczne
Ewa Gadomska-Oleszkiewicz. Kętrzyn
Komunikacja interpersonalna - zajęcia terapeutyczne
Ewa Gadomska-Oleszkiewicz. Kętrzyn
Wybrane rodzaje dysfunkcji uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi w szkole masowej
Maria Jolanta Szocik. Morąg
Pojęcie i przyczyny trudności w nauce
Magdalena Basta. Nowy Sącz
Program pracy terapeutycznej dla dzieci z niepełosprawnością ruchową " Bliżej sprawności"
Beata Jaskólak. Chorzów
Kształtowanie umiejętności komunikacyjnych oraz ćwiczenie sprawności manualnej. Konspekt zajęć dla chłopca 5-letniego z Zespołem Aspergera
Kamila Żuchowska. Płońsk
Program terapeutyczny dla dziecka z ADHD w wieku przedszkolnym
Danuta Włodarczyk. Brzeg
Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Sylwia Kominek. Skoczów
Zajęcia o charakterze terapeutycznym rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne
Mariola Lachowska. Radoszyce
Utrwalenie zasad pisowni wyrazów z: rz, ż, ó, u. Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Małgorzata Błażejewska-Kawnik. Wolbórz
Terapia ręki - zajęcia grupowe
Dorota Wiśniewska. Warszawa
Gry i zabawy z elementami terapii ręki - scenariusz zajęć otwartych dla rodziców
Halina Więckiewicz. Malbork
Zabawy na śniegu - rozwijanie słownika dzieci o nazwy sportów zimowych. Scenariusz zajęć z elementami komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC).
Aneta Małolepsza. Lublin
Zabawy dla dzieci rozwijające i usprawniające różne funkcje
Monika Kurkiewicz. Mosina
Opracowanie wzoru graficznego do piosenki pt.: "Siedzi sobie zając pod miedzą". Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych z wykorzystaniem elementów Metody Dobrego Startu
Agnieszka Werecka. Gorzów Wlkp.
Lekcja profilaktyczna: Wzmocnienie czynników chroniących przy jednoczesnej redukcji czynników ryzyka
Ewelina Sum. Chełmno
Kinezjologia edukacyjna w praktyce - przykłady ćwiczeń
Marta Pulnar. Krosno
Z ortografią na wesoło - reguły pisowni wyrazów z "ż". Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Karolina Kozyra. Ząbki
Rozwijanie sprawności motoryki małej u dziecka
Maja Zielińska. Warszawa
Dysleksja a problemy z komunikacją
Anna Bogdanowicz. Leszno
Motylek. Bajka psychoedukacyjna
Małgorzata Białecka. Bydgoszcz
Muszka Zosia. Bajka relaksacyjna
Małgorzata Białecka. Bydgoszcz
Kłopoty Rudzika. Bajka psychoedukacyjna
Małgorzata Białecka. Bydgoszcz
Arteterapia - pojęcie, cele i wybrane rodzaje
Olimpia Olchowy - Ilasz. Przemyśl
Terapia za pomocą sztuki
Mirosława Babicka-Mrzygłód. Stargard
Ekonomia żetonowa w klasach 0-1
Joanna Skarupska. Żagań
Praca z uczniem zdolnym i mającym trudności w nauce
Joanna Skarupska. Żagań
Program zajęć "terapia plastyką"
Mirosława Babicka-Mrzygłód. Stargard
Program wspomagania rozwoju percepcji słuchowej w zakresie analizy i syntezy
Agnieszka Kaczmarczyk. Częstochowa
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla ucznia niepełnosprawnego w stopniu umiarkowanym
Joanna Jankowska. Skoczów
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna. Nauczanie indywidualne - podsumowanie pracy po I semestrze
Anna Niewińska. Człuchów
Referat na temat uczenia dzieci z ADHD
Joanna Sobiesiak. Płock
Profilaktyka środowisk wychowawczych
Agnieszka Drożdżowska. Jastrowie
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne
Karolina Osuch. Warszawa
Program terapeutyczny dla chłopca z Zespołem Aspergera
Barnaś Elżbieta. Tarnobrzeg
Gotowi do szkoły - program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w przedszkolu
Anna Tórz. Meszna
Program terapii pedagogicznej dla dzieci 5-6 letnich z trudnościami w zakresie sprawności językowej
Beata Sadura. Zajezierze
Zwierzęta mieszkające na wsi. Scenariusz zajęć terapeutyczno-logopedycznych dla klasy 0
Beata Sadura. Zajezierze
Scenariusz zajęć "Wyrażamy uczucia zachowaniem" - zajęcia terapetyczne
Izabela Czapla - Zielińska. Grudziądz
Scenariusz zajęć "Wyrażamy uczucia pędzlem" - zajęcia terapeutyczne
Izabela Czapla - Zielińska. Grudziądz
Indywidualny program rozwoju dziecka z zaburzonym rozwojem percepcji słuchowej, wzrokowej, sprawności grafomotorycznej oraz mowy jako wspomaganie rozwoju dziecka 6-letniego
Milena Maciejczyk. Rybnik
Program zajęć terapii pedagogicznej
Anna Filipczuk. Warszawa
"Dziewczynka z zapałkami - zajęcia z elementami bajkoterapii". Prawa dziecka. Scenariusz zajęć
Justyna Czykwin - Strękowska. Białystok
Terapia poznawczo - behawioralna pacjentów z zaburzeniem obsesyjno - kompulsyjnym
Elżbieta Dębska. Augustów
Depresja jako problem terapii u osób niepełnosprawnych
Elżbieta Dębska. Augustów
Zaburzenia emocjonalne u dzieci i młodzieży
Elżbieta Dębska. Augustów
Program zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Maria Rodziewicz. Marcinkowo
Scenariusz zajęć prowadzonych Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne
Margareta Krauze. Poznań
Nadchodzi lato - scenariusz zajęć prowadzonych z uczniem z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
Katarzyna Majcherek. Lublin
Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych "Bajka dobra na lęki" dla uczniów klasy I szkoły podstawowej
Elwira Gudziejewska. Szczecinek
Jak uczyć się ortografii? Scenariusz zajęć dla uczniów z trudnościami w nauce ortografii (gimnazjum)
Marzena Karbowska. Kutno
Program własny edukacji czytelniczej z elementami bajkoterapii
Agnieszka Szymanowska. Biała Rawska
Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Ewelina Dworzańska. Konin
Indywidualny program wspomagania i korygowania rozwoju dziecka
Justyna Kostrzewska. Katowice
Program zajęć stymulujących/ wspomagających rozwój dziecka
Justyna Kostrzewska. Katowice
Konspekt zajęć rewalidacyjnych
Iwona Cyris. Czarnowąsy
To ja. To moje emocje. Scenariusze zajęć z arteterapii dla dzieci z Zespołem Aspergera
Małgorzata Malczyk. Częstochowa
Indywidualny Program Terapeutyczny na rok szkolny 2013/2014
Iwona Jaskuła. Miasteczko Sląskie
Terapia osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim
Jowita Bratek. Kazimierza Wielka
Jaki jestem, czy znam siebie? - wzbudzanie motywacji do pracy nad sobą. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych (socjoterapeutycznych) w klasie II gimnazjum
Małgorzata Nowak. Kraków
Przemoc wobec dzieci
Dorota Kaźmierczak. Poznań
Wprowadzenie w świat dżwięków mowy - kształtowanie percepcji słuchowej, wykorzystanie elementów wczesnej nauki czytania prof. J.Cieszyńskiej – Metoda Krakowska
Dorota Głowaczewska. Koleczkowo
Usprawnianie percepcji słuchowej i wzrokowej, nauka czytania – zajęcia z wykorzystaniem elementów Metody Krakowskiej
Dorota Głowaczewska. Koleczkowo
Terapia pedagogiczna - przykłady ćwiczeń w czytaniu
Ksenia Anita Wilczewska. Olecko
Program zajęć rewalidacyjnych dla ucznia klasy II szkoły podstawowej
Renata Janik. Stawowice
Efekty dydaktyczne ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Anna Szkudlarek. Luboń
Scenariusz zajęć dla dzieci z upośledzeniem w stopniu lekkim
Edyta Kotarbicka. Ochaby Wielkie
Program pomocy terapeutycznej dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowo
Aldona Rodak. Kraków
Ruch, muzyka, śpiew - program muzykoterapii dla uczniów wieku 6-12 lat
Małgorzata Mandat-Kłos. Zabrze
Nałogi - bajka o Jasiu i Małgosi
Maria Wiewióra. Kielce
Teatr - furtką do świata autyzmu. Program Kółka Teatralnego
Karolina Bućko. Warszawa
"Słucham i wiem" - konspekt zajęć terapii pedagogicznej, doskonalenie wsłuchiwania samogłosek w nagłosie
Izabela Szkopińska. Łódź
Zaburzenia lateralizacji, dominacja ruchów obustronnych, zaburzenia motoryki małej. Scenariusz zajęć terapeutyczno-ruchowych
katarzyna kasprzyk. Zabrze
Praca z uczniem trudnym
Katarzyna Kasprzyk. Zabrze
Wzrokowe ABC
Małgorzata Dec. Lublin
Budowanie poczucia własnej wartości - konspekt do pracy indywidualnej
Michalina Malec - Sekuła. Katowice
Program pracy z uczniem dyslektycznym dla uczniów szkoły podstawowej
Agata Dolińska. Waganowice
Kwesitonariusz wywiadu diagnostycznego z terapii pedagogicznej
Dorota Kowal. Warszawa
Dziecko leworęczne - wskazówki i rady dla rodziców
Agnieszka Kuzia. Sosnowiec
Zabawa w terapii dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Praca dyplomowa
Tatiana Kollwitz-Zalewska. Tczew
Pada deszcz - ćwiczenia i zabawy stymulujące rozwój i ułatwiające osiągnięcie gotowości szkolnej dla dzieci przedszkolnych oraz wolniej rozwijających się uczniów klas początkowych szkoły podstawowej
Aneta Jędruch. Gródków
Scenariusze zajęć terapeutycznych
Anna Zgoda. Dębica
Metoda Błyskawicznej Motywacji czyli "instrukcja obsługi" opornego ucznia
Anna Broda - Karłyk. Zielona Góra
Sprawności szkolne - regulamin
Agata Kik. Zabrze
Rozwój społeczny dziecka w rodzinie patologicznej
Marta Matkowsk. Trzcianka
Wspomaganie rozwoju dziecka przy praktycznym wykorzystaniu metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne
Aneta Rosłoń-Nowak. Błonie
Wspomaganie rozwoju dziecka przy praktycznym wykorzystaniu metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne
Aneta Rosłoń-Nowak. Błonie
"Zabawy z bałwankiem" - scenariusz zajęć korekcyjno -kompensacyjnych
Urszula Kaczyńska. Bartoszyce
Dbamy o zwierzęta - scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Urszula Kaczyńska. Bartoszyce
Rola terapeuty w zajęciach muzykoterapeutycznych
Barbara Wojtarowicz. Opole
Wycieczka do ZOO - ćwiczenie analizatora słuchowego. Konspekt zajęć rewalidacyjnych dla uczennicy z lekkim upośledzeniem umysłowym
Justyna Kukla. Jaworzyna Śl.
Nasze domowe zwierzęta - konspekt zajęć z terapii pedagogicznej dla klasy I
Agnieszka Sieradzka-Słyk. Warszawa
Ankieta dla rodziców dzieci ćwiczących "gimnastykę mózgu" Paula i Gail Dennisonów
Małgorzata Kurys. Radom
"Gimnastyka Mózgu", czyli co warto wiedzieć o kinezjologii edukacyjnej?
Małgorzata Kurys. Radom
Nie jesteś pewny mała czy wielka litera, po tych zajęciach już będziesz wiedział. Konspekt z zajęć terapii pedagogicznej dla klasy II
Agnieszka Sieradzka - Słyk. Warszawa
Program zajęć dla uczniów z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Katarzyna Grzyb. Radom
Dlaczego bajki...?
Iwona Bukowska. Piła
Dostosowanie form i metod pracy do ucznia z nadpobudliwością psychoruchową ( ADHD)
Katarzyna Grzyb. Radom
Formy i metody pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym
Katarzyna Grzyb. Radom
Klasyfikacja i charakterystyka specjalnych uzdolnień
Katarzyna Grzyb. Radom
Jak odróżnić zdolność od uzdolnienia, czyli rozpoznawanie uzdolnień i wspieranie rozwoju ucznia zdolnego
Katarzyna Grzyb. Radom
Projekt edukacyjny jako jedna z alternatywnych metod nauczania w pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
Katarzyna Grzyb. Radom
Karta obserwacji uczennicy kl. I niemówiącej, upośledzonej znacznie
Elżbieta Bogusławska. Drezdenko
"Bawmy się ucząc, uczmy się bawiąc" - program terapii dla dzieci w wieku przedszkolnym
Karolina Sokołowska, Monika Rzepnicka. Gdańsk
Indywidualny program rewalidacji
Katarzyna Gałązka. Zgierz
Bajka psychoedukacyjna "O Wielkim Słoniu Hieronimie"
Katarzyna Wysocka, Łucja Gabała, Aneta Gliniecka. Suwałki
Dysleksja - dysortografia i dysgrafia - pomoc dziecku
Krystyna Sołtysek. Paczków
Konspekt zaburzonej głoski "g"
Renata Sawa. Morawsko
Nauka i zabawa - ćwiczenia stymulujące percepcję słuchową, grafomotorykę i myślenie przyczynowo - skutkowe. Konspekt zajęć rewalidacji indywidualnej
Wioletta Poręba. Warszawa
Bezpieczne zabawy zimowe. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Katarzyna Kalka. Bytom
Moja mama jest kochana... Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Katarzyna Kalka. Bytom
Scenariusze zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów gimnazjum
Justyna Kasjaniuk. Stara Kornica
Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych: Usprawnianie percepcji wzrokowej i słuchowej w oparciu o materiał literowo - wyrazowy
Małgorzata Adamska. Wągrowiec
Wybrane propozycje ćwiczeń rewalidacyjnych usprawniających zaburzone funkcje percepcyjno - motoryczne
Ewa Sypek. Sosnowiec
Plan działań wspierających PDW terapia
Agnieszka Kubrak. Ożarów Mazowiecki
Dyskalkulia
Agnieszka Kubrak. Ożarów Mazowiecki
Sfera ruchowa, poznawcza i emocjonalna - ćwiczenia z dzieckiem IV- VI
Agnieszka Kubrak. Ożarów Mazowiecki
Gry i zabawy dla dzieci, które polecam
Agata Stopa. Rzeszów
Subdyscypliny pedagogiki specjalnej ze szczególnym uwzględnieniem celów i zadań oligofrenopedagogiki
Aneta Kurach. Bydgoszcz
Rewalidacja dziecka z wadą słuchu
Karolina Tengler. Cieszyn
Zawsze można zacząć wszystko od początku - spektakl profilaktyczny dla gimnazjalistów i uczniów szkół ponadgimnazjalnych
Anna Palichleb. Wrocław
Rewalidacja jako forma specjalistycznej pomocy dziecku
Joanna Madecka. Cieszyn
Mandala - nowa alternatywa w terapii pedagogicznej i działalności dydaktycznej
Aleksandra Główka. Praszka
Rola rodziców w edukacji dziecka z dysleksją
Krystyna Romanek. Cieniawa
Wpływ arteterapii na proces usprawniania dzieci z zespołem Downa "Kraina Błękitnego Nieba"
Sylwia Duch. Skierniewice
Percepcja wzrokowa - zaburzenia, objawy, ćwiczenia usprawniające analizę i syntezę wzrokową - referat
Agnieszka Kudyk. Czechowice - Dziedzice
Emocje i sposób ich wyrażania przez dzieci upośledzone umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym - referat
Agnieszka Kudyk. Czechowice -Dziedzice
Wycieczki jako element terapii osób z głębokim upośledzeniem umysłowym
Monika Maciąga, Edyta Umińska. Jarosław
Moja rodzina - jej członkowie i ich obowiązki. Scenariusz zajęć rewalidacyjnych
Agnieszka Paśnikowska. Łuków
Program zajęć rewalidacyjnych dla uczennicy klasy I SP z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Agnieszka Paśnikowska. Łuków
Co oni robi? - usprawnianie percepcji wzrokowej, rozwijanie myślenia i mowy. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Agnieszka Kudyk. Czechowice - Dziedzice
Przeciwieństwa - usprawnianie percepcji wzrokowej, słuchowej, rozwijanie myślenia i mowy biernej. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Agnieszka Kudyk. Czechowice - Dziedzice
Usprawnianie orientacji przestrzennej. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Agnieszka Kudyk. Cechowice - Dziedzice
Przeciwieństwa - usprawnianie percepcji wzrokowej, słuchowej, rozwijanie myślenia i mowy biernej. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Agnieszka Kudyk. Czechowice - Dziedzice
Analiza podstawowych pojęć dotyczących specjalnych potrzeb edukacyjnych
Małgorzata Nowacka. Warszawa
Dziecięce liczenie i operacyjne rozumowanie - przebieg badania i wnioski
Małgorzata Nowacka. Warszawa
Utrwalenie pisowni wyrazów z końcówką „ów”. Usprawnianie percepcji wzrokowej. Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Dorota Makowska. Rosanów
Charakterystyka dziecka zakwalifikowanego na terapię pedagogiczną
Dorota Makowska. Rosanów
Metody pracy terapeutycznej oraz zasady i organizacja zajęć
Anna Kowalczyk. Leszno
Utrwalanie liter podobnych graficznie: b, d, g, p - scenariusz zajęć terapii pedagogicznej dla zespołu uczniów klasy III
Anna Kowalczyk. Leszno
Dysleksja - istota i uwarunkowania zjawiska
Anna Kowalczyk. Leszno
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w klasie pierwszej
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Zatroskany Szaraczek - bajka psychoedukacyjna
Małgorzata Białecka. Bydgoszcz
Dysleksja
Teresa Trypuć. Ostrołęka
Plan pracy terapeutycznej
Magdalena Bartczak. Łęczyca
Pytania na temat osiągania sukcesu i przeżywania porażki. Klasa 3.
Natalia Gołaś. Ruciane-Nida
Autyzm - lista publikacji wartych polecenia
Małgorzata Poździk. Zamość
Zestaw ćwiczeń stymulacyjno - korekcyjnych dla dzieci leworęcznych
Aleksandra Skoczek. Bielsko-Biała
Konspekty zajęć terapii pedagogicznej dzieci z zaburzoną lateralizacją oraz syntezą wzrokową
Aleksandra Skoczek. Bielsko-Biała
Lepie czytam i piszę - program wspierający lepszy start szkolny uczniów klasy 1
Aleksandra Skoczek. Bielsko-Biała
Rola muzykoterapii w życiu dziecka
Anna Dobrzyńska. Częstochowa
Walory biblioterapeutyczne opowiadania Erica Emmanuela Schmidta pt. "Oskar i Pani Róża"
Dariusz Trybuła. Wiadrów
Walory biblioterapeutyczne piosenki pt. "Łatwopalni" Maryli Rodowicz
Dariusz Trybuła. Wiadrów
Jąkanie u dziecka - przyczyny i reedukacja
Kamila Grabowska. Dąbrowa Górnicza
Rola mediów i urządzeń wspomagających osoby niewidome
Justyna Jrecka. Koszalin
Taniec lekiem najlepszym na wszystko
Aleksandra Kapusta. Jastrzębie-Zdrój
Jak pomóc dziecku z zaburzeniami emocjonalnymi na terenie szkoły?
Adam Marcinkiewicz. Namysłów
Integracja odruchów wczesnodzieciecych wg. koncepcji S.Goddard Blyth i ich wpływ na proces uczenia się
Ewelina Stolarska. Straszyn
Utrwalenie pisowni „ó” w wybranych wyrazach - scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania
Joanna Owczorz. Knurów
Terapia dziecka z autyzmem
Agnieszka Ziembicka. Płock
Zippi w naszym Przedszkolu
Katarzyna Dołęgowska. Koszalin
Czynniki wpływające na efektywność oddziaływań terapeutycznych w przedszkolu specjalnym
Małgorzata Hedrych. Bojanowo
Ćwiczenie koncentracji uwagi, umiejętności twórczego myślenia oraz wzbogacanie słownictwa. Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Anna Znaniecka. Malbork
Program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci z opóźnionym / zaburzonym rozwojem ruchowym
Adam Jarzyna. Goczałkowice Zdrój
Ćwiczenie koncentracji uwagi, spostrzegawczości oraz ćwiczenie pamięci wzrokowej. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Anna Znaniecka. Malbork
Dysleksja - Układanie zdań i dzielenie ich na wyrazy. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Anna Snopek. Elbląg
Dysleksja - Usprawnianie percepcji słuchowej. Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Anna Snopek. Elbląg
Ulotka informacyjna dla rodziców na temat dysleksji
Gajda Dorota. Radom
Wspomaganie rozwoju umysłowego dzieci w zakresie inteligencji operacyjnej ( w sensie Piageta )
Adriana Burdziłowska - Nowak. Siedlce
Metody, które uatrakcyjnią zajęcia
Justyna Pacuła. Michałów-Reginów
Ćwiczenia usprawniające funkcje percepcyjno - motoryczne. Planowanie i programowanie pracy korekcyjno-wyrównawczej
Katarzyna Frysz - Katryniok. Nakło Śląskie
Zabawy i ćwiczenia rozwijające procesy myślowe oraz wzbogacające wiedzę ogólną
Kamila Urbaniak. Bydgoszcz
Co to jest afazja ?
Izabela Bojda, Katarzyna Fryc. Tychy
Zaburzenia zachowania dzieci w wieku przedszkolnym
Agnieszka Gospodarek. Sulęczyno
"Nauczmy się porozumiewać - rozmawiajmy ze sobą". Program terapeutyczny wspomagający umiejętności komunikacji interpersonalnej
Anna Murawska, Agnieszka Szewczyk. Radom
Dom dawniej i dziś. Konspekt zajęć prowadzonych w ramach programu Edukacji Patriotycznej "Kochasz Ty dom?"
Dorota Sznajder, Bernadetta Moskal. Krosno
"Poznajemy szkołę"- scenariusz zajęć dla dziecka 6, 7 letniego ze słabą orientacją przestrzenną, spostrzegawczością i pamięcią wzrokową
Urszula Kwiecińska. Warszawa
Program pracy terapeutycznej z uczniami mającymi specyficzne trudności w uczeniu się
Marta Chojnowska. Łomża
"Bajki Janusza Korczaka" - scenariusz konkursu plastycznego
Agnieszka Gierłowska. Strzelce Krajeńskie
Program indywidualnych zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Marzena Pucka. Janowice
Plan pracy kompensacyjno-korekcyjnej dla dzieci 3-letnich
Beata Gołębiowska. Koszalin
Program zajęć rewalidacyjnych
Agnieszka Kogut. Stalowa Wola
Diagnoza pedagogiczna
Ewa Kudlewska. Białystok
Konspekt zajęć z terapii pedagogicznej dla klasy I
Agnieszka Sieradzka - Słyk. Marki
Literatura do pracy terapeutycznej z dziećmi w gimnazjum
Katarzyna Wójcik. Drzewica
Przegląd narzędzi diagnostycznych stosowanych w Polsce
Aneta Kasprzycka. Jordanów
Scenariusz zajęć z wykorzystaniem zabaw wspierających rozwój dziecka nadpobudliwego w grupie dzieci czteroletnich
Magdalena Mucha. Stare Siekluki
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w klasach IV - VI
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Dyskalkulia rozwojowa, czyli specyficzne trudności w uczeniu się matematyki
Katarzyna Leśniarek - Ciaputa. Kraków
Plan zajęć wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki
Beata Machowiak. Strzałkowo
Indywidualny program edukacyjno - terapeutyczny
Beata Machowiak. Strzałkowo
Program zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych
Beata Machowiak. Strzałkowo
Dysleksja rozwojowa - ogólna charakterystyka
Małgorzata Lorenc. Aleksandrów Kujawski
Konspekt do zajęć terapii pedagogicznej: Ułamki - ja to wiem!
Małgorzata Nowak. Jelenia Góra
Zaburzenia funkcjonowania analizatora kinestetyczno-ruchowego - objawy
Dawid Machowiak. Strzałkowo
Przykładowe ćwiczenia wspomagające rozwój dzieci
Dawid Machowiak. Strzałkowo
Przykłady ćwiczeń wykorzystywanych w terapii pedagogicznej
Dawid Machowiak. Strzałkowo
Studium przypadku - charakterystyka badanego dziecka, opis problemów, oddziaływanie terapeutyczne
Anna Sudoł. Pilica
Diagnoza dziecka z trudnościami w nauce
Anna Sudoł. Pilica
Instrukcja do wypełnienia "Karty dziecka z zaburzeniami percepcyjno-motorycznymi"
Małgorzata Kurys. Radom
Scenariusz zajęć terapii pedagogicznej z wykorzystaniem elementów arteterapii przeprowadzonych w ciągu 3 godzin lekcyjnych
Małgorzata Kurys. Radom
Scenariusz zajęcia terapeutycznego
Magda Lewandowska. Bartoszyce
Program terapeutyczny dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych
Barbara Bogusława Drozdowska. Bielsk Podlaski
Bajka terapeutyczna "Szymek"
Joanna Waszak - Nowak. Dąbrowa Górnicza
Bajkoterapia w przedszkolu
Joanna Waszak - Nowak. Dąbrowa Górnicza
Zabawy z ortografią - utrwalenie zasad pisowni trudnych wyrazów
Anna Sudoł. Pilica
Terapia Pedagogiczna - scenariusz zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce matematyki
Iwona Witkowska. Ustka
Jak prowadzić kompleksową pracę wychowawczą z uczniem sprawiającym trudności wychowawcze
Joanna Zygmunt. Leszno
Rozwijanie percepcji wzrokowo-słuchowej i sprawności manualnej
Maria Marucha. Brzeziny
Szkolny System Wspierania Uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Zofia Płaczek. Prusicko
Program zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji dla klasy II i III
Danuta Jędrzejewska. Bukownica
Program terapii pedagogicznej klas II i III szkoły podstawowej
Bernadeta Potrykus. Rumia
Dyskalkulia - problemy w uczeniu się matematyki
Renata Pawliszko. Święte
Wychowanie słuchowe - przykładowe ćwiczenia podczas terapii dziecka w wadą słuchu
Aneta Gołąb. Otwock
Konspekt zajęć dla rodziców zastępczych w ramach grupy wsparcia: Doświadczenia separacji, straty i trudne przeżycia z przeszłości i ich wpływ na funkcjonowanie dzieci w rodzinach zastępczych
Weronika Panek, Anna Piekacz. Bytom
Scenariusz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w przedszkolu "Ćwiczenia percepcji wzrokowej z bałwankiem"
Urszula Kaczyńska. Bartoszyce
Diagnoza dziecka z zaburzeniem pamięci i koordynacji wzrokowo-ruchowej
Małgorzata Wrońszczyk. Głowno
Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w przedszkolu pt. "Czas"
Urszula Kaczyńska. Bartoszyce
Scenariusz zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem programu "Wzory i obrazki" M. Frostig, D. Horne
Sylwia Kraska. Sieradz
Autyzm - wiadomości podstawowe
Magdalena Tucka. Gdańsk
Plan terapii indywidualnej dla 5 latka
Maria Gibała. Głowno
Terapia pedagogiczna - scenariusze zajęć dla 5 latka
Maria Gibała. Głowno
Jak pomóc dziecku dyslektycznemu? Programy korekcyjno-kompensacyjne (warunki adekwatnej pomocy, ewaluacja)
Ewelina Kuś. Czechowice-Dziedzice
Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu
Zenobia Jakubiak. Ryżki
Scenariusz zajęć terapeutycznych "Jestem dzisiaj zła jak osa"
Bożena Kupczak. Bielsko-Biała
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i pisaniu
Zofia Wałęga. Dębica
Ocena postępów dziecka po 6 - miesięcznej pracy korekcyjno - kompensacyjnej
Justyna Hajdas. Pcim
"Kolorowe żabki"- usprawnianie funkcji poznawczych. Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Justyna Hajdas. Pcim
Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki
Katarzyna Cymerman. Gryfów Śląski
Opis i analiza programu zajęć kompensacyjno - wyrównawczych dla kl. I
Lidia Głowik. Chociwel
Usprawnianie myślenia. Scenariusz do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Katarzyna Kosałka - Ławeczka. Sosnowiec
Ogólny plan zajęć korekcyjno - kompensacyjnych oraz program jednostkowych zajęć dla ucznia z dysleksją
Ewa Zelek. Mordarka
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych opracowanych dla ucznia z dysleksją rozwojową
Joanna Biernat. Lublin
Konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnych w klasie II
Małgorzata Ciupińska. Radomsko
Program zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
Agnieszka Kałużna. Inowrocław
Kształtowanie percepcji wzrokowej i orientacji przestrzennej - konspekt zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Aneta Granat. Ostrowiec Świętokrzyski
Scenariusz zajęć z korekcyjno - kompensacyjnych w przedszkolu
Elżbieta Awsiukiewicz. Legnica
Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych dla ucznia o specyficznych trudnościach w nauce. Utrwalanie głoski - litery b,d
Joanna Hatys. Czostków
Scenariusz zajęć korekcyjno - kompensacyjnych
Zofia Kocjan. Ostrowiec Świętokrzyski
Przykładowy program zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla ucznia klasy VI
Agata Sączek. Rybnik
Przykład lekcji języka polskiego z zastosowaniem technik korekcyjno - kompensacyjmych
Joanna Gaweł. Kraków

O nas | Reklama | Kontakt
Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji, ogłoszeń oraz reklam.
Copyright © 2002-2024 Edux.pl
| Polityka prywatności | Wszystkie prawa zastrzeżone.
Prawa autorskie do publikacji posiadają autorzy tekstów.