X Portal Edux.pl używa plików cookie. Korzystając z naszych stron wyrażasz zgodę na ich stosowanie zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki. Więcej informacji » tutaj «.

DARMOWE zaświadczenia w 5 minut!

Szkoła muzyczna

Praca nad prawidłową realizacją gamy oraz utworów: Etiudy H. A. Wollenhaupta,Sonaty D- dur J. Haydna. Czytanie a vista. Lekcja fortepianu, Szkoła Muzyczna I stopnia, kl. V/6
Oliwia Stawowska. Chorzów
Mój przyjaciel - kompozytor. Program autorski
Ewa Cybura. Myślenice
Środki polifoniczne zastosowane w "Kunst der Fuge" Jana Sebastiana Bacha
Robert Gorgoń. Mława
Bolesław Szabelski - "Wiersze” (cz. IV) Barwa, kolor, wyraz. Esej
Robert Gorgoń. Mława
Dualizm w poszukiwaniu formy poloneza na podstawie utworów Fryderyka Chopina
Robert Gorgoń. Mława
Mazurek op. 50 nr 11 - Szymanowski Karol
Robert Gorgoń. Mława
Inne skale poza systemem dur-moll. Konspekt lekcji zasad muzyki - klasa I SM II stopnia
Robert Gorgoń. Mława
Akordy na II stopniu gamy. Konspekt lekcji harmonii - klasa III SM II stopnia
Robert Gorgoń. Mława
Trójdźwięki triady harmonicznej. Konspekt lekcji kształcenie słuchu - klasa I SM II stopnia - Triada harmoniczna
Robert Gorgoń. Mława
Idiom narodowy w twórczości Karola Szymanowskiego
Robert Gorgoń. Mława
W poszukiwaniu idiomu interpretacyjnego utworów Jana Sebastiana Bacha wykonywanych na współczesnym fortepianie
Robert Gorgoń. Mława
Rodzaje melodyki - scenariusz zajęć kształcenia słuchu z audycjami muzycznymi w IVkl cyklu sześcioletniego PSM I st
Paulina Socha. Jastrzębie-Zdrój
Cechy dobrego akompaniatora
Elżbieta Mackoś-Gorayska. Warszawa
W jaki sposób akompaniator może przygotować ucznia do występu, aby straty spowodowane stresem były jak najmniejsze?
Elżbieta Mackoś-Gorayska. Warszawa
Ćwiczenia utrwalające przewroty dominanty septymowej i wprowadzające do wychylenia modulacyjnego w oparciu o fragment utworu "Słodkie marzenie" P. Czajkowskiego
Paulina Socha. Nieborowice
Program nauczania do przedmiotu Podstawy kształcenia słuchu cykl czteroletni szkoły muzycznej I stopnia klasa I
Ewa Wigezzi - Skałka. Wisła
Fortepian Dodatkowy - program nauczania
Magdalena Gniewowska. Swarzędz
Aspekty gry na perkusji
Jarosław Janik. Siemianowice Śląskie
Ćwiczenia prawidłowej emisji samogłosek polskich - konspekt lekcji dykcji dla pierwszej klasy wokalnej
Hanna Błachuta. Wrocław
Mechanizmy powstawania głosu - konspekt lekcji dykcji dla pierwszej klasy wokalnej
Hanna Błachuta. Wrocław
Rola pierwszego palca w technice gry fortepianowej
Beata Drzewiecka. Wisła
Artykulacja - staccato, legato. Scenariusz lekcji w kl. I PSM I stopnia
Anna Błoch. Częstochowa
Scenariusz uroczystości Dnia Babci i Dziadka - Kl. II PSM I stopnia
Anna Błoch. Częstochowa
Rondo - scenariusz lekcji rytmiki w kl. III PSM I stopnia
Anna Błoch. Częstochowa
Program nauczania przedmiotu Rytmika w klasach 1-3 szkoły muzycznej I stopnia
Krystyna Pelucha. Cieszyn
Henryk Mikołaj Górecki. Życie i twórczość kompozytora - broszura dla uczniów
Ewa Wolska. Bytom
Witold Lutosławski. Życie i twórczość kompozytora - broszura dla szkoły muzycznej I stopnia
Marzena Dobrowolska - Musialik. Bytom
Program nauczania chóru w szkole muzycznej pierwszego stopnia
Marzena Dobrowolska- Musialik. Bytom
Konstruowanie sprawdzianów z przedmiotów ogólnomuzycznych w szkole muzycznej pierwszego stopnia
Ewa Wolska. Bytom
Program integracji uczniów pochodzących z rodzin o odmiennym światopoglądzie
Ewa Wolska. Bytom
Przygotowanie młodego pianisty do występu publicznego
Marianna Nowak. Poznań
Muzyka filmowa a interpretacja ruchowa na zajęciach rytmiki w szkole muzycznej II stopnia
Agnieszka Pacura. Kraków
Tęcza Lutosławskiego. Scenariusz koncertu zorganizowanego dla uczczenia 100 rocznicy urodzin kompozytora.
Joanna Miedzińska. Wieliczka
A vista w kształceniu młodego pianisty
Marianna Nowak. Poznań
Edytor tekstu nutowego - Note Worthy Composer"- mini samouczek
Jacek Tomczak. Szczecin
Scenariusz lekcji gry na wiolonczeli. D. Popper - "Wspomnienie" jako osobisty utwór kompozytora poświęcony pamięci rodziców oraz A. Nelk - Concertino D op.131 nr 2 koncert z tematami "bohaterskimi" i lirycznymi
Jacek Tomczak. Szczecin
Scenariusz lekcji gry na wiolonczeli: Ekspozycja Koncertu C-dur J. Haydna
Jacek Tomczak. Szczecin
Rosyjskie terminy muzyczne
Jacek Tomczak. Szczecin
Uwagi na temat korygowania aparatu gry na wiolonczeli
Jacek Tomczak. Szczecin
S. Suzuki - alternatywna metoda nauczania gry na skrzypcach
Katarzyna Cichońska. Częstochowa
H. Wieniawski - Kaprysy op.10
Katarzyna Cichońska. Częstochowa
Polska muzyka skrzypcowa XIX wieku
Katarzyna Cichońska. Częstochowa
Mauro Giuliani - włoski mistrz gitary
Katarzyna Bonatowska. Warszawa
Spotkania z folklorem muzycznym Śląska Opolskiego - scenariusz, III spotkanie, quiz
Joanna Sławińska - Kurdziel. Opole
Spotkania z folklorem muzycznym Śląska Opolskiego - scenariusze (I i II spotkanie)
Joanna Sławińska - Kurdziel. Opole
Fryderyk Chopin - "Rodem Warszawianin, sercem Polak, a talentem świata obywatel...". Lekcja dla uczniów gimnazjum zorganizowana w PSM I i II st. w Opolu w ramach obchodów 200 rocznicy urodzin kompozytora
Joanna Sławińska - Kurdziel, Dorota Kasprzyk. Opole
Program nauczania kształcenie słuchu - klasy I - III cyklu sześcioletniego
Lilianna Rydlewska - Wąż. Poznań
Nauka czytania a vista na fortepianie
Irena Boruszczak. Słupsk
Wymagania edukacyjne oraz kryteria oceniania dla przedmiotu - rytmika
Anita Czajka-Pawlak. Nowy Tomyśl
Wymagania edukacyjne z audycji muzycznych dla kl. IV
Anna Antuszewska. Glinno
Wymagania edukacyjne z audycji muzycznych dla kl. VI
Anna Antuszewska. Glinno

O nas | Reklama | Kontakt
Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji, ogłoszeń oraz reklam.
Copyright © 2002-2017 Edux.pl
| Polityka prywatności | Wszystkie prawa zastrzeżone.
Prawa autorskie do publikacji posiadają autorzy tekstów.