X Używamy plików cookie i zbieramy dane m.in. w celach statystycznych i personalizacji reklam. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, więcej informacji i instrukcje znajdziesz » tutaj «.

»» ZDALNE NAUCZANIE. U nas znajdziesz i opublikujesz scenariusze ««
DARMOWE zaświadczenia w 5 minut!

Szkoła muzyczna

Trójdźwięk majorowy i minorowy. Scenariusz lekcji kształcenia słuchu w I klasie cyklu czteroletniego PSM I st.
Zdzisław Trojak. Strzelce Opolskie
Półton i cały ton, interwał sekundy małej i wielkiej. Scenariusz lekcji kształcenia słuchu w I klasie cyklu czteroletniego Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia
Zdzisław Trojak. Strzelce Opolskie
Program nauczania szkoły muzycznej I st. Przedmiot główny - klarnet
Maciej Nowakowski. Chojnice
Scenariusz lekcji gry na flecie - doskonalenie płynności gry wybranych elementów gamowych oraz zapoznanie z realizacją przednutek
Karolina Lewita. Szczecinek
Stres sceniczny w szkole muzycznej
Agnieszka Rachwał. Tomaszów Lubelski
Rola pianisty-akompaniatora w szkole muzycznej
Przemysław Bereziuk. Lubań śląski
Metody i ćwiczenia oddychania na oboju
Radosław Dobrydnio. Zamość
Scenariusz popisu klasowego z instrumentami - Dzień Czarnego Charakteru
Joannna Siwik-Kostyk. Pisz
Scenariusz lekcji fletu - doskonalenie artykulacji staccato i legato
Karolina Lewita. Szczecinek
Wykorzystanie własnych kompozycji w opracowaniu zagadnień dydaktycznych na lekcji kształcenia słuchu i rytmiki w klasach 1-3
Joanna Kraciuk. Knurów
Dobre relacje z uczniem kluczem do sukcesu
Aleksandra Pstrągowska. Szczecin
Lekcji gry na skrzypcach. Scenariusz lekcji
Sylwia Kaczmarek-Subera. Nowy Tomyśl
Improwizacja fortepianowa jako podstawowy element w edukacji muzycznej
Rafał Dobrzyński. Bydgoszcz
Aktywne metody nauczania w procesie uczenia gry na instrumencie
Bernardeta Braun. Gdańsk
Muzyka epoki baroku w szkole muzycznej I stopnia - współczesne kierunki wykonawstwa w świetle nauczania gry na instrumencie
Bernardeta Braun. Gdańsk
Jak radzić sobie ze stresem, tremą? Poradnik dla rodziców dzieci uczących się w szkołach muzycznych
Natalia Mróz. Brodnica
Jeszcze o nauce zdalnej, ale w procesie nauki gry na instrumencie
Daria Cieplik. Toruń
Zdalne konkursy muzyczne - przekleństwo czy błogosławieństwo?
Marianna Nowak. Poznań
Barwy gitary - współczesne techniki artykulacyjne i sonorystyczne gitary klasycznej
Katarzyna Bonatowska. Płock, Warszawa
Wartości dydaktyczne dzieł klasyków gitary klasycznej
Katarzyna Bonatowska. Warszawa
Mediacje metodą budowania przyjaznych i życzliwych relacji - program wychowawczy
Magdalena Baranowicz. Legnica
Problematyka pracy z dzieckiem rozpoczynającym naukę gry na fortepianie.
Jacek Szczepanski. Włocławek
Odporność psychiczna ucznia szkoły muzycznej
Sebastian Słupski. Tomaszów Lubelski
Program nauczania przedmiotu Fortepian obowiązkowy w Szkołach Muzycznych II st.
Krzysztof Solik. Wodzisław Śląski
Literatura muzyczna - program nauczania
Anna Sokołowska. Łomża
Audycje muzyczne - program nauczania
Anna Sokołowska. Łomża
Formy muzyczne - program nauczania
Anna Sokołowska. Łomża
Integracyjna rola fortepianu dodatkowego w szkołach muzycznych I stopnia
Agnieszka Pawłowska. Oleśnica
Ekspresja wykonawcza w polskiej pieśni romantycznej na przykładzie "Dwojaki koniec" - Fryderyka Chopina oraz "Przyczyna" Stanisława Moniuszki
Agnieszka Brylewicz. Zamość
Synteza umiejętności technicznych na bazie Arii Cornelii "Cessa omai di sospirare! Non è sempre" z II aktu opery "Juliusz Cezar" Georga Fridricha Händla
Agnieszka Brylewicz. Zamość
Fortepian dodatkowy - program nauczania
Elżbieta Gawryszewska. Gdów
Adaptacje muzyczne jako wyróżnik twórczości fortepianowej Ferenca Liszta. Krótkie spojrzenie na pieśń "Widmung" R. Schumanna i "Parafrazę koncertową 'Rigoletto' " G. Verdiego
Alicja Wójcik. Nowy Sącz
Triola ósemkowa w ćwiczeniach słuchowo-głosowo-ruchowych, lekcja rytmiki kl. II I st.
Joanna Marcisz. Kraków
Program autorski zajęć muzyczno-ruchowych dla dziecka i rodzica "Mamo, tato, zróbmy koło. Chodź, pobawmy się wesoło!"
Klaudia Leciej - Kawalec. Chorzów
Rola przedmiotu - Fortepian dodatkowy
Katarzyna Ingram. Bydgoszcz
Колокольность в музыке. Brzmienie dzwonów w muzyce rosyjskich kompozytorów. Metodyczne opracowanie lekcji muzyki dla klasy 5
Irina Schirokova. Rosja, m. Angarsk
Величие музыкальных образов Шопена в разных жанрах камерной музыки. Potężne królestwo Chopina. Metodyczne opracowanie lekcji muzyki dla klasy 6
Irina Schirokova. Rosja, m. Angarsk
Scenariusz lekcji fortepianu
Oliwia Stawowska. Chorzów
Praca nad prawidłową realizacją gamy oraz utworów: Etiudy H. A. Wollenhaupta,Sonaty D- dur J. Haydna. Czytanie a vista. Lekcja fortepianu, Szkoła Muzyczna I stopnia, kl. V/6
Oliwia Stawowska. Chorzów
Mój przyjaciel - kompozytor. Program autorski
Ewa Cybura. Myślenice
Środki polifoniczne zastosowane w "Kunst der Fuge" Jana Sebastiana Bacha
Robert Gorgoń. Mława
Bolesław Szabelski - "Wiersze” (cz. IV) Barwa, kolor, wyraz. Esej
Robert Gorgoń. Mława
Dualizm w poszukiwaniu formy poloneza na podstawie utworów Fryderyka Chopina
Robert Gorgoń. Mława
Mazurek op. 50 nr 11 - Szymanowski Karol
Robert Gorgoń. Mława
Inne skale poza systemem dur-moll. Konspekt lekcji zasad muzyki - klasa I SM II stopnia
Robert Gorgoń. Mława
Akordy na II stopniu gamy. Konspekt lekcji harmonii - klasa III SM II stopnia
Robert Gorgoń. Mława
Trójdźwięki triady harmonicznej. Konspekt lekcji kształcenie słuchu - klasa I SM II stopnia - Triada harmoniczna
Robert Gorgoń. Mława
Idiom narodowy w twórczości Karola Szymanowskiego
Robert Gorgoń. Mława
W poszukiwaniu idiomu interpretacyjnego utworów Jana Sebastiana Bacha wykonywanych na współczesnym fortepianie
Robert Gorgoń. Mława
Rodzaje melodyki - scenariusz zajęć kształcenia słuchu z audycjami muzycznymi w IVkl cyklu sześcioletniego PSM I st
Paulina Socha. Jastrzębie-Zdrój
Cechy dobrego akompaniatora
Elżbieta Mackoś-Gorayska. Warszawa
W jaki sposób akompaniator może przygotować ucznia do występu, aby straty spowodowane stresem były jak najmniejsze?
Elżbieta Mackoś-Gorayska. Warszawa
Ćwiczenia utrwalające przewroty dominanty septymowej i wprowadzające do wychylenia modulacyjnego w oparciu o fragment utworu "Słodkie marzenie" P. Czajkowskiego
Paulina Socha. Nieborowice
Program nauczania do przedmiotu Podstawy kształcenia słuchu cykl czteroletni szkoły muzycznej I stopnia klasa I
Ewa Wigezzi - Skałka. Wisła
Jak ćwiczyć efektywnie w domu? Wskazówki dla rodziców małego muzyka
Magdalena Gniewowska. Swarzędz
Fortepian Dodatkowy - program nauczania
Magdalena Gniewowska. Swarzędz
Aspekty gry na perkusji
Jarosław Janik. Siemianowice Śląskie
Ćwiczenia prawidłowej emisji samogłosek polskich - konspekt lekcji dykcji dla pierwszej klasy wokalnej
Hanna Błachuta. Wrocław
Mechanizmy powstawania głosu - konspekt lekcji dykcji dla pierwszej klasy wokalnej
Hanna Błachuta. Wrocław
Rola pierwszego palca w technice gry fortepianowej
Beata Drzewiecka. Wisła
Artykulacja - staccato, legato. Scenariusz lekcji w kl. I PSM I stopnia
Anna Błoch. Częstochowa
Scenariusz uroczystości Dnia Babci i Dziadka - Kl. II PSM I stopnia
Anna Błoch. Częstochowa
Rondo - scenariusz lekcji rytmiki w kl. III PSM I stopnia
Anna Błoch. Częstochowa
Program nauczania przedmiotu Rytmika w klasach 1-3 szkoły muzycznej I stopnia
Krystyna Pelucha. Cieszyn
Henryk Mikołaj Górecki. Życie i twórczość kompozytora - broszura dla uczniów
Ewa Wolska. Bytom
Witold Lutosławski. Życie i twórczość kompozytora - broszura dla szkoły muzycznej I stopnia
Marzena Dobrowolska - Musialik. Bytom
Program nauczania chóru w szkole muzycznej pierwszego stopnia
Marzena Dobrowolska- Musialik. Bytom
Konstruowanie sprawdzianów z przedmiotów ogólnomuzycznych w szkole muzycznej pierwszego stopnia
Ewa Wolska. Bytom
Program integracji uczniów pochodzących z rodzin o odmiennym światopoglądzie
Ewa Wolska. Bytom
Przygotowanie młodego pianisty do występu publicznego
Marianna Nowak. Poznań
Muzyka filmowa a interpretacja ruchowa na zajęciach rytmiki w szkole muzycznej II stopnia
Agnieszka Pacura. Kraków
Tęcza Lutosławskiego. Scenariusz koncertu zorganizowanego dla uczczenia 100 rocznicy urodzin kompozytora.
Joanna Miedzińska. Wieliczka
A vista w kształceniu młodego pianisty
Marianna Nowak. Poznań
Edytor tekstu nutowego - Note Worthy Composer"- mini samouczek
Jacek Tomczak. Szczecin
Scenariusz lekcji gry na wiolonczeli. D. Popper - "Wspomnienie" jako osobisty utwór kompozytora poświęcony pamięci rodziców oraz A. Nelk - Concertino D op.131 nr 2 koncert z tematami "bohaterskimi" i lirycznymi
Jacek Tomczak. Szczecin
Scenariusz lekcji gry na wiolonczeli: Ekspozycja Koncertu C-dur J. Haydna
Jacek Tomczak. Szczecin
Rosyjskie terminy muzyczne
Jacek Tomczak. Szczecin
Uwagi na temat korygowania aparatu gry na wiolonczeli
Jacek Tomczak. Szczecin
S. Suzuki - alternatywna metoda nauczania gry na skrzypcach
Katarzyna Cichońska. Częstochowa
H. Wieniawski - Kaprysy op.10
Katarzyna Cichońska. Częstochowa
Polska muzyka skrzypcowa XIX wieku
Katarzyna Cichońska. Częstochowa
Mauro Giuliani - włoski mistrz gitary
Katarzyna Bonatowska. Warszawa
Spotkania z folklorem muzycznym Śląska Opolskiego - scenariusz, III spotkanie, quiz
Joanna Sławińska - Kurdziel. Opole
Spotkania z folklorem muzycznym Śląska Opolskiego - scenariusze (I i II spotkanie)
Joanna Sławińska - Kurdziel. Opole
Edukacja muzyczna - analiza problemu edukacyjnego
Marek Gryziecki. Warszawa
Fryderyk Chopin - "Rodem Warszawianin, sercem Polak, a talentem świata obywatel...". Lekcja dla uczniów gimnazjum zorganizowana w PSM I i II st. w Opolu w ramach obchodów 200 rocznicy urodzin kompozytora
Joanna Sławińska - Kurdziel, Dorota Kasprzyk. Opole
Program nauczania kształcenie słuchu - klasy I - III cyklu sześcioletniego
Lilianna Rydlewska - Wąż. Poznań
Nauka czytania a vista na fortepianie
Irena Boruszczak. Słupsk
Wymagania edukacyjne oraz kryteria oceniania dla przedmiotu - rytmika
Anita Czajka-Pawlak. Nowy Tomyśl
Wymagania edukacyjne z audycji muzycznych dla kl. IV
Anna Antuszewska. Glinno
Wymagania edukacyjne z audycji muzycznych dla kl. VI
Anna Antuszewska. Glinno

O nas | Reklama | Kontakt
Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji, ogłoszeń oraz reklam.
Copyright © 2002-2024 Edux.pl
| Polityka prywatności | Wszystkie prawa zastrzeżone.
Prawa autorskie do publikacji posiadają autorzy tekstów.