X Używamy plików cookie i zbieramy dane m.in. w celach statystycznych i personalizacji reklam. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, więcej informacji i instrukcje znajdziesz » tutaj «.

Numer publikacji: 31391
Dział: Zdrowie

Ćwiczenia asymetryczne - skolioza

Zestaw ćwiczeń domowych
Skolioza piersiowo-lędźwiowa lewostronna ( Th-L ) sin

1.P.w.klęka na lewym kolanie, prawa kończyna dolna wyprostowana w bok, kończyny górne na biodrach, ruch-skłon tułowia w bok w lewą stronę z jednoczesnym wyciąganiem kręgosłupa ( elongacja kręgosłupa) oraz spychaniem ręką w dół prawego biodra. Ćwiczenie wykonujemy na głębokim wdechu. Powtórzyć 20X
2.P.w. siad klęczny, kk. górne w skurczu pionowym, ruch-siad na podłodze po prawej stronie, wytrzymać pozycję ok.30 s, powtórzyć 20x
3.P.w.leżenie na prawym boku, prawa ręka wyprostowana pod głową, prawa kończyna dolna zgięta pod kątem prostym, lewa ręka podparta na podłodze , lewa kończyna wyprostowana oparta na stołku, ruch-uniesienie lewej kończyny dolnej, wytrzymać 15s. Powtórzyć 20x.
4.P.w.klęk podparty, ruch-wyciągnięcie w przód uniesionej i wyprostowanej prawej k. górnej, przywiedzenie wyprostowanej k. dolnej, wytrzymać 15 s. Powtórzyć 20x.
5.P.w.leżenie tyłem, kończyny dolne ugięte w stawach biodrowych i kolanowych, ręce wzdłuż tułowia, ruch-uniesienie głowy i górnej części tułowia ( łopatki tracą kontakt z podłogą ), wytrzymać 10s, powtórzyć 20x.

O nas | Reklama | Kontakt
Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji, ogłoszeń oraz reklam.
Copyright © 2002-2019 Edux.pl
| Polityka prywatności | Wszystkie prawa zastrzeżone.
Prawa autorskie do publikacji posiadają autorzy tekstów.