X Używamy plików cookie i zbieramy dane m.in. w celach statystycznych i personalizacji reklam. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, więcej informacji i instrukcje znajdziesz » tutaj «.

»» ZDALNE NAUCZANIE. U nas znajdziesz i opublikujesz scenariusze ««
Numer: 1089
Przesłano:

Trasy konne i spacerowe - wycieczka - Beskid Niski

W stadninie w Gładyszowie hoduje się konie huculskie. Istnieje możliwość skorzystania z jazd konnych, bądź szkolenia pod kierunkiem instruktora.
Stadnina propaguje rozwój turystyki konnej w Beskidzie Niskim.
Wokół Gładyszowa wyznaczono szlaki konne- ok. 120km

Trasa I / ok.5km/

Od stajni drogą w kierunku cmentarza , a następnie w kierunku Magury, drogą polną, która prowadzi do lasu. Następnie do źródełka leśnego, dalej do znakowanego niebieskiego szlaku. Powrót leśną dróżką w kierunku stadninnych łąk do stadniny.

Trasa II / ok.5km/

Ropki- Bieliczna- Izby

Z Ropek udajemy się konno pod górę na przełęcz pod Ostrym Wierchem, zjazd do Bielicznej. Dalej wzdłuż Białej do szosy w Izbach. Nieduży odcinek szosą przez Izby, a dalej do szlaku czerwonego / albo drogą w kierunku granicy wzdłuż potoku do szlaku granicznego/

Trasa III / ok. 3,5km/

Gładyszów- Przysłup- Kunkowa- Klimkówka- Oderne- Skwirtne- Regetów- Niżny- Gładyszów

Od stajni udajemy się przez borowisko na Krzywym Potoku do rozwidlenia szlaków zielonego i żółtego / na zboczu Magury Małastowskiej/. Żółtym szlakiem do Przysłupu, następnie do Oderne i Kunkowej. Przez wieś doliną Przysłupianki nad zalew w Klimkówce.
Wzdłuż zalewu Ropy , Dalej ścieżką równolegle z potokiem na Oderne. Drogą do Kieczarę i dalej wzdłuż Bannego do Repetowa Niżnego.
Udajemy się do mostu, a stąd wzdłuż Krzywego Potoku drogą do borowiska. Powrót przez łąki stadninne / lub ścieżkę przez pola/ do cegielni w Gładyszowie.

Trasa IV /ok.11 km/

Od stajni przez borowisko na Krzywym Potoku, ścieżką zboczem Magury Małastowskiej do rozwidlenia szlaków: zielonego i żółtego . Dalej udajemy się żółtym szlakiem do Przysłupu, a następnie do Kurkowej przez wieś doliną Przysłupianki nad zalew w Klimkówce. Stokówką wzdłuż zalewu i Ropy, dalej ścieżką wzdłuż potoku na Odernie. Drogą na Kieczarę i dalej wzdłuż Bartnego do Regetowa Niżnego.
Drogą z Regetowa Niżnego przez Regetów Wyżny.
Ścieżką wzdłuż Sidławy do Ługu i dalej do Zdyni. Dalej wzdłuż potoku Juhanice i pod górę na Popowe Wierchy do czerwonego szlaku. Dalej przez Kamienny Wierch i Czarną.
Udajemy się w kierunku szosy do Krzywej, dalej wzdłuż szosy, za szkołą/ drogą do góry / lasem do Gładyszowa.

Trasa V / ok. 15-16km/

Magura Małastowska- Małastów- Pstrążne- Wapienne

Od stajnie przez borowisko na Krzywym Potoku, ścieżką zboczem Magury Małastowskiej do rozejścia szlaków / niebieskiego, czerwonego/ . Udajemy się niebieskim szlakiem w dół przez Ostry Dział do łąk nad Owczarami.
Stamtąd ścieżką w dół do szosy w Małastowie. Szosą do mostu, dalej wzdłuż potoku, wyjazd do szosy przy cmentarzu. Dalej drogą do góry na koniec łąk nas Pstrążem . Powrót do Gładyszowa.

Trasa VI / ok. 12km/

Bartne- Świerzowa Ruska- Świątkowa- Wołowiec

Od bacówki w Bartnem czerwonym szlakiem do skrzyżowania. Dalej drogą przez Hajdan, Świerzową Ruską do Świątkowej Wielkiej. Na skrzyżowaniu wzdłuż potoku Krokowego / Krokowicy/ przez las do Wołowca. Następnie czerwonym szlakiem w kierunku szosy do Krzywej, a dalej wzdłuż szosy, lasem do Gładyszowa.

O nas | Reklama | Kontakt
Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść publikacji, ogłoszeń oraz reklam.